Fine, men rimelige kurver som passer inn i Expedit?

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jeg skal ha nye kurver til Expediten vår som står igangen. Mannen og jeg skal dele en rad, mens ungen skal ha hver sin rad med kurver.

Så den blir jo helt full og da gidder jeg ikke betale i dyre dommer for hver kurv altså.. Er tross alt en del hyller i denne, he he!!

Har hatt en liten kommode til ungene til nå, men ser jo at den blir for liten, så da er det ommøblering på gang og denne hylleseksjonen skal ut i gangen heller :)

EXPEDIT Hylle IKEA Like fin bak som foran; kan også brukes som romavdeler.

Vi har disse i 4-roms expediten som mini har på rommet sitt. De er 32 cm bred, 35 cm dyp og 32 cm høy.
Men 98 kr stk så skjer ikke det at jeg fyller den store med disse altså.. Dessuten så faller de veldig fort fra hverandre syntes jeg.
BRANÄS Kurv IKEA Denne kurven er perfekt til oppbevaring av aviser, tidsskrift, bilder eller andre minner.

Så trenger nye tips!! 

Denne følger jeg med på. Synes det er helt vilt å betale dobbelt så mye for kurver som det bokhylla koster!

Hufsetrulta skrev:
Denne følger jeg med på. Synes det er helt vilt å betale dobbelt så mye for kurver som det bokhylla koster!

Mhm! For det er jo det det  ender opp med dersom vi skulle hatt de kurvene der.. 

De kurvene finnes i 2pk som ikke er malte da, men det er jo ikke det jeg vil ha. Vi har prøvd de også, men de er like dårlige de. Funket særdeles dårlig på et barnerom, for å si det sånn :p 

Jeg trodde de hadde noen på Jysk, 2 for 99,-. Men etter et besøk på nettsiden, så husker jeg at joda, det gikk med 1200,- til kurver..  (Jeg SKULLE ha fletta brune kurver, og var SÅ glad når jeg fant dem..)

De koster 80 kr stk nå, pluss at de hadde noen til der. Litt billigere, men sikkert ikke så billig som du tenker. Og ikke sikkert de er fine i dine øyne heller :P

Nille kanskje?

mamma*88 skrev:

KonTrolla skrev:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10221591/#/30219281

DRÖNA Boks IKEA Denne boksen er perfekt til oppbevaring av alt fra aviser og tidsskrift til klær.

vi har hatt noen av dem. ungene kan jo kanskje ha en farge hver?
billige er de også.
men de har noen i papp på ikea og. de er litt finere da. og så er de hvite og røde.

Her disse og de er ikke blandt de mest hlodbare:-(

besnik skrev:

mamma*88 skrev:

KonTrolla skrev:

DRÖNA Boks IKEA Denne boksen er perfekt til oppbevaring av alt fra aviser og tidsskrift til klær.

billige er de også.
men de har noen i papp på ikea og. de er litt finere da. og så er de hvite og røde.

really? mine har jeg hatt i tre år! Ser helt grei ut dem. Bare en av de som er full i glitter nedi og det er jo helt umulig å få av!

besnik skrev:

mamma*88 skrev:

KonTrolla skrev:

billige er de også.

Vi bruker disse til lego og togbane på rommet til storebror og de har holdt i to år nå, men om han begynner å bruke de som båt kan jeg se at de kan bli litt fillete..
Men om de skal brukes til klær tror jeg de holder lenge.

Kontrolla: Takk for linken, men dersom jeg skulle kjørt eller fått de tilsendt i posten hadde jeg kunne kjøpt nye og dyrere til hele hylla, he he he!!! 

De andre er bare i sort, grønn og mørkerosa og  det passer ikke inn hos oss. De hadde i lyserosa tidligere, men de har jeg ikke sett på en lang  stund. 

Hva er prisgrensa da? Prøvde å google litt, og billigste jeg finner som og er fine blir Jysk sine. Ikke heeelt samme mål som de du har, men ser at en del andre er fornøyde med de i expedit hyller.

http://www.jysk.no/210/232/3812900/a/catalog

Trone skrev:
Kontrolla: Takk for linken, men dersom jeg skulle kjørt eller fått de tilsendt i posten hadde jeg kunne kjøpt nye og dyrere til hele hylla, he he he!!! 

De andre er bare i sort, grønn og mørkerosa og  det passer ikke inn hos oss. De hadde i lyserosa tidligere, men de har jeg ikke sett på en lang  stund. 

har 2 av de lyserosa ;) har sett mange prøver å få tak i dem. sett annonnser på finn og facebook. Men de er jo fin i fargen :)

Ollebollene! skrev:
Hva er prisgrensa da? Prøvde å google litt, og billigste jeg finner som og er fine blir Jysk sine. Ikke heeelt samme mål som de du har, men ser at en del andre er fornøyde med de i expedit hyller.

http://www.jysk.no/210/232/3812900/a/catalog

Så billig som mulig :p
Er mange kurver som skal i den reolen, så da gidder jeg ikke betale mer for kurvene enn det vi betalte for reolen ;) 

Kontrolla: De Skubba var jo helt enkle, men kan jo faktisk brukes.. Så kan jeg helle  sprite  de opp med et blondebånd om jeg så føler  for det, he he!! 
Det er  ikke en gang hvor man kommer inn i huset så trenger ikke tenke på at  det  skal være de lekreste kurvene.
Men er de litt gjennomsiktige eller bare føler jeg det? 

De fra ebay ble jo dyrer igjen da ettersom pundet ikke er så bra nå, he he!! 

Trone skrev:
Kontrolla: De Skubba var jo helt enkle, men kan jo faktisk brukes.. Så kan jeg helle  sprite  de opp med et blondebånd om jeg så føler  for det, he he!! 
Det er  ikke en gang hvor man kommer inn i huset så trenger ikke tenke på at  det  skal være de lekreste kurvene.
Men er de litt gjennomsiktige eller bare føler jeg det? 

De fra ebay ble jo dyrer igjen da ettersom pundet ikke er så bra nå, he he!! 

Så bra!! Det er så gøy å finne akkurat DET som trengs :) Synd disse er veldig praktiske med det vertikale stoffstykket, som gjør de enkle å dra ut også.

Neida, helt tette disse :) Vi har svarte, bare inni høye skap på vaskerommet, og de er definitivt tette! De har nok ikke like harde vegger som feks de du viste, men de fungerer veldig bra til å ta ut fra skap høyt under taket, legge i tøy, og sette på plass. Altså, de er ikke lealøse, liksom :P

Ikke minst er det deilig å ikke føle seg ribba for noen bokser, liksom! Been there :P

Hvis du vil ha variasjon i boksene, en rad sånn og en rad sånn, så går det an å kjøpe transperante Lekman-kasser på Ikea, og bare dekke ytterveggen med et fint papir, tapet, eller noe, fra innsiden eller utsiden. Feks sånn som her

http://www.ikeahackers.net/2009/09/lekman-cover-up.html

Koster jo litt igjen, men det er jo hvis du får behov for variasjon eller å gjøre de mer personlige :)

Back
Topp