Fine kjoler som er ammevennlige.

Tussi20

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Junispirene24❤️
Noen som har tips til fine kjoler som er ammevennlige og skjuler magen?
Tenker en som kan brukes i dåpen etc. :happy:
 
*sniker*
Sjekk ut mamajules! Fantastiske kjoler og ekstremt ammevennlige! Kan fint brukes etter amming og ;)
 
*sniker*
Sjekk ut mamajules! Fantastiske kjoler og ekstremt ammevennlige! Kan fint brukes etter amming og ;)

Skal sjekke ut, men mener å ha sett at de kjolene har vært litt høy pris på. o_O
 
Skal sjekke ut, men mener å ha sett at de kjolene har vært litt høy pris på. o_O
Har kjøpt en på hennes og maurits. Men har ikke prøvd den ennå. Tenkte å ha den i dåpen i morgen. Men så plutselig at den var litt lang.
Ellers så har jeg kjøpt en skjorte kjole og omslagskjoler for å amme lett. jeg har til nå minst en gang til dagen måtte amme on the go.
trenger klær som jeg kan amme mens jeg går osv som ikke blotter hele meg.
 
Noen som har tips til fine kjoler som er ammevennlige og skjuler magen?
Tenker en som kan brukes i dåpen etc. :happy:

jeg brukte skjørt og bluse med ammetopp under i dåpen pga synes det var mer ammevennlog enn kjole, så du kan kanskje vurdere det om du ikke finner en kjole:)
 
Har kjøpt en på hennes og maurits. Men har ikke prøvd den ennå. Tenkte å ha den i dåpen i morgen. Men så plutselig at den var litt lang.
Ellers så har jeg kjøpt en skjorte kjole og omslagskjoler for å amme lett. jeg har til nå minst en gang til dagen måtte amme on the go.
trenger klær som jeg kan amme mens jeg går osv som ikke blotter hele meg.

Har du link? :D
 
jeg brukte skjørt og bluse med ammetopp under i dåpen pga synes det var mer ammevennlog enn kjole, så du kan kanskje vurdere det om du ikke finner en kjole:)

Det kan helt klart være et alternativ :D
 
Kjøpte en ammekjole fra mamalicious på zalando når jeg ammet storebror som jeg brukte etter at jeg tok av meg bunaden i dåpen hans. Blir sikkert den nå også.
Ellers brukte jeg skjørt og topp eller omslagskjole om jeg skulle pynte meg litt (jula)
 
Back
Topp