Fine guttenavn

Det var jo et kjempefint navn!

Ja det er et kjempe fint navn :) Men det er ganske tungvint med dobbeltnavn, siden vi har 2 etternavn også :p Har selv dobbeltnavn, så vil egentlig helst ha et enkelt navn på barna :)
 
Benjamin synes jeg passer bra til Sebastian :)

Benjamin er kjempe fint :D Men ene kusinen min har en sønn som heter det, så da hadde hele familien gått i surr på hvem Benjamin det var snakk om :p
 
Har en Jacob og snart en Edvin :D

Liker også veldig godt :
Arthur
Albert
Olai
Håvard
Tobias
Philip
 
Vi har en Nicholas :) han skal få ei lillesøster i Januar som skal hete Alexandra :) hadde nurket i magen vært en gutt, så skulle han hete Alex :)
 
Trenger litt hjelp til å finne navn til minsten i magen :D Vi har en Sebastian fra før, og har ikke klart å blitt enige om noe annet enn at jeg sier nei til Mathias og sambo sier nei til Theo :p

Sååå, fine guttenavn anyone? :D

Arian og Eben
 
Sønnen min heter Joakim, så jeg liker (såklart) det navnet godt Ellers kan jeg jo ramse opp de andre navnene vi vurderte, så kanskje du/dere liker noen av de!

Akeksander, Markus, Fredrik, Sander, Sondre, Sindre, Daniel, Andreas og Marius.

Lite tips ellers: se på oversikt over alle navnedagene! Det gjorde jeg, og fant mange fine navn der husker jeg! Masse lykke til med navnevalget og graviditeten videre!
 
Lukas, Elliot, Felix, Daniel

Synes guttenavn er kjempevanskelig selv.. :)
 
Jeg brukte egentlig 4-5 smileyer, men de kom ikke med.. :( Lover at jeg ikke er sur altså! Haha :D :D
 
Damien
Elliot
Liam
Mikael
Emilian
Albert
Elias
Philip
Nicolai
Jonathan
Julian
Christof
Kasper
Mathias
Patrick
 
W
Jeg er veldig glad i navnet David :)
 
Vår heter William :) om vi får en gutt til skal han hete Maximilian! Ellers liker jeg Philip, Elias og Liam!
 
Last edited:
Back
Topp