Fine guttenavn

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Trenger litt hjelp til å finne navn til minsten i magen :D Vi har en Sebastian fra før, og har ikke klart å blitt enige om noe annet enn at jeg sier nei til Mathias og sambo sier nei til Theo :p

Sååå, fine guttenavn anyone? :D
 
Jeg har også en Sebastian:D
Og en Tobias og en Casper!

Liker også Linus, Luca, Marcus, Theodor, Theo, Lucas:D
 
Milian
Alexander
Emilian
Wilhelm



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mange flotte navn dere kommer med altså :D Vi smaker litt på Oliver nå, men sier ja takk til flere forslag :D
 
Fillip
Alexander
Benjamin
William
Fredrik
Ludvik
Ulrikk
 
Liker Theodor og Albert :) Ser du ikke likte Theodor da :p Liker de to navnene og de passer sammen med navnet til sønnen vår. Er ikke gravid, men vi har begynt å diskutere gutte og jente navn til et evt. søsken :eek:
 
David og Daniel er to nydelige guttenavn! Hadde valgt det selv hadde det ikke vært for samme navn I nær familie.
 
Liker Theodor og Albert :) Ser du ikke likte Theodor da :p Liker de to navnene og de passer sammen med navnet til sønnen vår. Er ikke gravid, men vi har begynt å diskutere gutte og jente navn til et evt. søsken :eek:

Heheh, hadde det bare vært jente nå så hadde navnet ikke vært noe problem :p Vi hadde egentlig planer om å kalle minsten opp etter morfaren til sambo og morfaren min, så han da skulle hete Ola Alfred :) Men har slått det fra oss av flere grunner og nå klarer vi ikke å bli enige :p
 
Heheh, hadde det bare vært jente nå så hadde navnet ikke vært noe problem :p Vi hadde egentlig planer om å kalle minsten opp etter morfaren til sambo og morfaren min, så han da skulle hete Ola Alfred :) Men har slått det fra oss av flere grunner og nå klarer vi ikke å bli enige :p
Det var jo et kjempefint navn!
 
Benjamin synes jeg passer bra til Sebastian :)
 
Back
Topp