Fine gutteklær til baby

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Hvor kan man finne fine klær til guttebaby? Er ute etter noe minien kan bruke på navnefesten sin. Til jenta mi var det så enkelt å finne en fin kjole og ha hvit strømpebukse under, men hva kler man gutta i?

Minsten hadde skjorte, vest og kortbukse fra Benetton etter kirken.

Memini har helt nydelige klær, koster litt syntes jeg da men elsker de klærne så tenkte å kjøpe noe der til dåpen å ha på i selskapet.

Åååh, så kul! :D Kan hende den blir litt for stor, mini er bare fire mnd på navnefesten, og denne kom bare i 6-12 mnd... Men jeg vil ha den likevel. Da passer den sikkert til jul. :)

Du kan garantert sy opp knappene på selen og brette opp buksa! :) Den er kjempe fin synes jeg også :)

Du kan garantert sy opp knappene på selen og brette opp buksa! :) Den er kjempe fin synes jeg også :)
Ja, hvis jeg bestiller den nå snart, så kan jeg i alle fall se på det. Skal prøve. Tusen takk for supert tips! :-)

Kjøpte vest, bukse og skjort fra wheat til gutten min til selskaper, synes det var fint ;) Ellers, mange gode tips fra de over

Pomp de lux:) Ellers så har du jo mange utenlandske butikker i Oslo som selger kjempesøte dresser til babyer:) Sjekk butikker på Grønland.

Jeg kjøpte en hvit "silkedress" til dåpen til min gutt, han var under søt u den, tilogmed presten kommenterte hvor stilig han var ;)
jeg kjøpte den på en butikk som nå er nedlagt, men har sett de har div andre steder, ett lite google søk på dåpsdress til gutt, så finner du nok :)

Back
Topp