Fine, gode BH'er

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Trenger nye BH'er. Helst ikke så veldig dyre, men må være gode å ha på.
Prøvde en herlig BH på Change, men den kostet jo over 400 kr. Men vurderer den, selvom fordi den var så god.. Men noen andre som har noen tips?

Må være F-cup. :)

Jeg endte opp med en dyr en, fra Triumph. Jeg måtte også opp i f, egentlig g, så da er jo hm og slikt lite aktuelt. Men om noen andre har tips, tar jeg også imot :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Jeg har kjøpt noen billige på cellbes.no, både med og uten padding, og begge var behagelige å ha på :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Tenkte jeg skulle komme med noen anbefalinger jeg nå,men har såvidt begynt å nærme meg B pga graviditeten så vi har vel ikke helt samme kriterier :p

Ok :P Nei, men jeg var B før. Da var jeg syltynn. Nå er jeg ikke det, haha. Håper ikke jeg går opp flere BHstrørrelser egentlig. Vil ikke ha G eller H liksom. Holder meg til F.. håper jeg :)

Takk for tips. Men spørs om jeg ikke bare må innom BH butikken igjen.. tror nesten jeg må prøve BHen før jeg kjøper.. :happy119

Her er jeg 65 E til vanelig, må har de vokst, jeg sliten med å finne bh'er som passer:/

Her er jeg 65 E til vanelig, må har de vokst, jeg sliten med å finne bh'er som passer:/
Da skjønner jeg at du sliter! Jeg synes av og til 75 D er vanskelig nok, og nå 80 F/G..

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Jeg syns amme bh'ene er best når jeg går gravid:) myke og gode!

Triumph har veldig mange gode, både med og uten padding :) Triumph finner du f.eks på Cubus.

BH-ene av merket XLNT (jeg kjøpte mine på kapp ahl) er supergode!! De er helt enkle, utrolig behagelige, også har de breie skulder-og ryggstropper (fint når man skal bære på litt ekstra pupp). ;)

Jeg så litt på XLNT, men de hadde bare opp til D-cup? :)Eller finnes det større? Så de har triumph på lindex og :) !

Får titte litt rundt, takk for tips :)

Jeg har endt opp med sportsbh'er :-s kjøpte meg en dyr bh hos Netty t 600,- var god å ha på i butikken, men en hel dag i den var ikke behagelig. Spilene kommer for høyt opp foran mellom puppene. Har prøvd noen "billig" BH'er og, men finner meg ikke til rette :(
Er 70E nå og oppgitt.... Hadde 70C.

Finner på Kappahl og Lindx som regel jeg. Kjøpte meg nye bh er nå, men kjøpte like greit amme bher, siden det er bare noen mnd til jeg må ha det uansett. :) Kjøpte på Kapppahl. Bruker foresten D og E

Back
Topp