Fine dagen

carinasverden

Forumet er livet
Idag startet jeg rolig, er jo sliten om dagen[8D]

I 17 tida dro jeg og samboern min til foreldrene mine og møtte besteforeldrene mine og søstern min med samboer og ei 6 uker gammel datter. (babysjuk nå ja)[:)]
Vi fikk god mat og hjemmelaget eplekake med is til dessert.

På vei hjem dro jeg og samboern min på kiwi og gjorde unna all påskehandling. Vi prøver jo å holde det på et rimelig prisnivå og endte med å bruke ca 850kr. Føler at alle skap og kjøleskap er fulle nå og det er egentlig en deilig følelse[8D]

Nå ligger vi begge og slapper av for kvelden på sofaen. Deilig at sambo endelig har ferie noen dager, det fortjener han[:D]

Hvordan var deres dag?

Så godt det hørtes ut med en rolig dag.[:)]
Heldige som kom til dekket bord også.[;)] 6 uker gammel ja...da kom vel mamma-følelsene fram?![8D] Gleder meg til vi får våre små jeg....[:D]

Dagen idag startet med time hos jordmor som gikk kjempefint. Deretter dro vi for å handle litt, både litt undertøy til meg, og så ble det en mamma-skjorte også.[8D] Og litt mat etterpå. Så nå er alle skap og skuffer fulle her også. Deilig å tenke på at vi slipper å handle på lørdag... Er jo kaos i butikken når det venter noen fri dager.[8|][:D]
Jeg har sovet litt på sofaen ikveld. Hatt enormt nedpress, og da måtte jeg jo selvfølgelig henge opp og rydde vekk klær...klarer jo ikke å holde meg i ro. Men nå har det roet seg litt. Mannen spiller data og slapper av. Godt med ro i huset.[:)]

Fikk beskjed om å ta det med ro igår så jeg har ligget på sofaen mens samboeren min har lagt gulv på rommet til sønnen min[:)]

Åhh, dagen min har vore hektisk... Seinvakt på psykiatrisk med dårlige pasienter. Der går eg rundt & tusler med baby i magen. Kjenner at det ikkje er greit lenger det her, så skal ta ein prat med jordmora på tirsdag. Kanskje eg kan få svangerskapspenger. E jo ikkje lenge igjen te permisjon likevel, så bør kunne holde ut å gå heime litt.

kan tenke meg du ikke ble MINDRE babysjuk da ja!! [:D] 
føler jeg har hatt en lang dag, med humøret opp og ned [:-]  i 10 tiden idag morres dro jeg, samboer og svigermor på besøk til morfaren til min samboer! etterpå kjøpte jeg ny mobil på lefdal, var innom kid interiør og fikk en billig rullergardin til soverommet, innom plantasjen å kjøpte en hau med blomster og litt påskepynt! og deretter på kiwi og tok påskehandelen! sorry dette ble langt :P ! da vi kom hjem ryddet jeg litt og satt på plass blomstene å sånn ;) ble veldig hjemmekoselig og påskestemning i heimen ja! [:D]  så nå slapper vi bare av ;) 

Her har jeg sovet på sofaen mens Frøken Fryd så på barnetv, sambo var på jobb til kl.12.
Så gikk vi tre bort på butikken for å handle påskegodis og snask og frukt ++ [:)][:)]
Etter det så var jeg og snuppa moralsk støtte ++ når kommodene ble montert, i tillegg så er stellebordet kommet opp idag! [:D] Må vel snart legge ut et skrytebilde tenker jeg! Er så stolt over rommet til jentene! [:D]

Laget kyllingvinger, ris og baguetter som snacksmat etter all bygginga! [:)] Ryddet litt rundt omkring i huset, tatt frem noe påskepynt jeg fant i skapet. Og surfet på nett og her på BV.. [;)][:)]

har hatt en møkkadag :( skikkelig dårlig i dag også..men klarte å karre meg på jobb noen timer..så var det rett hjem å sove et par timer..og siden jeg sto opp har jeg ligget på soffaen.. krysser fingrene på at jeg blir bedre i mårra :)

ORIGINAL: neah

har hatt en møkkadag :( skikkelig dårlig i dag også..men klarte å karre meg på jobb noen timer..så var det rett hjem å sove et par timer..og siden jeg sto opp har jeg ligget på soffaen.. krysser fingrene på at jeg blir bedre i mårra :)

uffda.... høres ikke bra ut...  håper du får deg en god natts søvn da, og at formen er bedre i morgen ja;) må ikke slite deg ut nå som vi snart er i mål!! [:D]

Back
Topp