Fine bukser som ikke presser på magen

LaLuna0

Betatt av forumet
Hvor kan jeg få kjøpt dette? Har skikkelig buksekrise for tiden fordi alle buksene er ubehagelige på magen. Jeg er bare 7 uker på vei, så jeg føler mammabukser blir litt drastisk så tidlig. Hva slags bukser bruker dere? Ønsker tips om andre ting enn treningstights og joggebukser.

Hvor kan jeg få kjøpt dette? Har skikkelig buksekrise for tiden fordi alle buksene er ubehagelige på magen. Jeg er bare 7 uker på vei, så jeg føler mammabukser blir litt drastisk så tidlig. Hva slags bukser bruker dere? Ønsker tips om andre ting enn treningstights og joggebukser.
Jeg har noen fine løse bukser fra Ganni som passer perfekt nå med elastisk liv. De er pene. Ellers har jeg noen lange skjørt. Gikk mye i skinnskjørtet mitt sist graviditet (også Ganni).Det har også elastisk liv.

Sjekk ut Line of Oslo, kanskje? Middels prisnivå og mye avslappet, men likevel fint. Pluss at de har mye vide bukser.

Jeg har noen fine løse bukser fra Ganni som passer perfekt nå med elastisk liv. De er pene. Ellers har jeg noen lange skjørt. Gikk mye i skinnskjørtet mitt sist graviditet (også Ganni).Det har også elastisk liv.

Sjekk ut Line of Oslo, kanskje? Middels prisnivå og mye avslappet, men likevel fint. Pluss at de har mye vide bukser.

Jeg er veldig gnien av meg når det kommer til å bruke penger på klær, så jeg kommer aldri til å bruke så mye penger på et plagg :nailbiting:

KappAhl har en del bukser med strikk i livet som kan være et fint alternativ. Selv har jeg denne (https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/bukser/bukse-slim-fit/764233/), og synes den er både pen og behagelig :)

Jeg bruker mine bukser, men med strikketrikset på knappen og lange gensere over :) hot tips! :p Men må innrømme at jeg tyr litt til forrige svangerskaps mammabukser også :p

Back
Topp