finally!

Majanne

Elsker forumet
Etter over ei uke med leting så fant æ omsider nettbank dingsen! Leita høgt å lavt, og fant den under tv benken! Skjønte at d va ei lita langfingra som ha fått tak i den, men når æ e så glup å legg den på bordet så blir d jo sånn ;-) iallefall utrolig glad for at æ slæpp å bestill ny igjen :-P

Min forsvinner i eninga den også, Lucas er helt gal etter den og stjeler den så fort jeg legger den fra meg et sekund! Hehe...

Hehe, er så alt for fort gjort :-P her en dag trodde jeg nesten at snuppa hadde spist den, siden den var søkk vekk :-P men hun hadde ikke klart å gjort d :-P

Den har jeg festa på nøkkelknippet, som alltid ligger i jakkelomma til enten meg eller sambo, hehe [:D][;)] Mista den altfor mange ganger [8D]

Fort gjort at den blir borte. Jeg fant ikke min en gang og trodde bikkja hadde tygd den i stykker for jeg fant en svart plastikkdings som var helt ødelagt, så jeg trodde det var den. Gikk i banken og bestilte ny, og da jeg fikk den nye så fant jeg den gamle like hel!!! Hadde bare ramlet ned i sekken min [:-]

hahaha, så bra du fant den igjen da[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Pisces10

Den har jeg festa på nøkkelknippet, som alltid ligger i jakkelomma til enten meg eller sambo, hehe [:D][;)] Mista den altfor mange ganger [8D]

det har jeg og gjort nå, for de henger alltid i gangen! eller ligger i jakkelomma mi![8D]

ORIGINAL: baby feb 10

Fort gjort at den blir borte. Jeg fant ikke min en gang og trodde bikkja hadde tygd den i stykker for jeg fant en svart plastikkdings som var helt ødelagt, så jeg trodde det var den. Gikk i banken og bestilte ny, og da jeg fikk den nye så fant jeg den gamle like hel!!! Hadde bare ramlet ned i sekken min [:-]

samme her...sosa bort den gamle..bestilte ny og fant den gamle rett etter på, hadde prestert å lagt den i en platpose! skjønner ikke helt hvor hue var der gitt[8D]

åååh så bra :)) den er jo grei og ha ja. hehe [:D] 

ORIGINAL: juneb

åååh så bra :)) den er jo grei og ha ja. hehe [:D] 
ja, iallefall når man har fått telefonregning og sku ha hatt ut litt penger fra sparekontoen ;-)

Back
Topp