Mildrun Elsker forumet 5 Mai 2010 #3 ORIGINAL: linko Semifinale tenker jeg. Finalen er til lørdag[:)] Det var bra da,det kræsjer jo med Lost skjønner du[:D][:D]
ORIGINAL: linko Semifinale tenker jeg. Finalen er til lørdag[:)] Det var bra da,det kræsjer jo med Lost skjønner du[:D][:D]
Mildrun Elsker forumet 5 Mai 2010 #4 ORIGINAL: mygirl26 Lost begynner ikke før 22.30 så rekker det akkurat[:)] Åh[8|] Alt jeg ikke får med meg altså[8D] Det passet jo perfekt da....[:D]
ORIGINAL: mygirl26 Lost begynner ikke før 22.30 så rekker det akkurat[:)] Åh[8|] Alt jeg ikke får med meg altså[8D] Det passet jo perfekt da....[:D]
Rødtoppen Hissig Forumet er livet 5 Mai 2010 #5 Sitter å gruer meg til Farmen!! Alt gikk jo rett i vasken da Simon gikk ut [:(] Og ikke minst forrige gang da alt ble ødelagt for Lillian [:@] Takler ikke trynet på de to finnmarkingene!! [:@]
Sitter å gruer meg til Farmen!! Alt gikk jo rett i vasken da Simon gikk ut [:(] Og ikke minst forrige gang da alt ble ødelagt for Lillian [:@] Takler ikke trynet på de to finnmarkingene!! [:@]
Mildrun Elsker forumet 5 Mai 2010 #6 ORIGINAL: Rødtoppen Hissig Sitter å gruer meg til Farmen!! Alt gikk jo rett i vasken da Simon gikk ut [:(] Og ikke minst forrige gang da alt ble ødelagt for Lillian [:@] Takler ikke trynet på de to finnmarkingene!! [:@] Enig[:)] Håper virkelig Lillian knuser de andre[:D]
ORIGINAL: Rødtoppen Hissig Sitter å gruer meg til Farmen!! Alt gikk jo rett i vasken da Simon gikk ut [:(] Og ikke minst forrige gang da alt ble ødelagt for Lillian [:@] Takler ikke trynet på de to finnmarkingene!! [:@] Enig[:)] Håper virkelig Lillian knuser de andre[:D]