Finale i Paradise!!! HURRA!!!

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Jaaaaada, jeg er håpløs som ser på!

Har heiet på Stian hele veien <3 og han vant virkelig nå! Bra fyr!!! HURRA!!!

Jeg takler ikke Miguel, men nå synes jeg Andreas er litt vel grinete. Herre..

Hurra for Stian og Vida <3

sogn78 skrev:
Detta var jo heilt som bestilt det gitt!! Digga at Vida slapp kula!!!!

signerer

sogn78 skrev:

Ja, da det kom frem at om man slapp kula, fikk en av de andre de resterende pengene, håpet jeg så inderlig hun skulle slippe den, og gi til Stian :)

*Snuppo+1+1* skrev:

sogn78 skrev:

signerer

Jaaaaaa!!!!!

Haha, såå gøy å se ansiktsuttrykket til Miguel da Vida slapp kula :P

sogn78 skrev:

Så enig...

sogn78 skrev:

Enig

Guuud så sur jeg var( nesten like ille om Andreas) helt til vida slapp kula! Da var det liksom helt greit kjenner jeg!

Drømmeren skrev:

sogn78 skrev:

Enig

Miguel var nå den eneste som turte å ta tøffe valg, og stå imot "de sterke". Syns litt synd på han jeg...   Men uansett fortjente hvem som helst å vinne, utenom Andreas. Makan til feig, selvgod, oppblåst type skal man lete lenge etter!

|Frosken| skrev:
Miguel var nå den eneste som turte å ta tøffe valg, og stå imot "de sterke". Syns litt synd på han jeg...   Men uansett fortjente hvem som helst å vinne, utenom Andreas. Makan til feig, selvgod, oppblåst type skal man lete lenge etter!

Sign.

Jeg heiet på Stian hele veien, men jeg hadde virkelig unnet Miguel dette altså! Han har virkelig kjempet seg vei! Ikke så vanskelig og komme seg frem når man er godt likt fra start, som det er og komme seg frem når man er ulikt, og tør og ta egne og tøffe valg, langt ut i spillet!

Bare reaksjonen til Miguel, som faktisk tok det med ett smil når sjokket hadde gitt seg, kontra reaksjonen til Andreas når han tapte, sier mer enn nok om at Miguel var mer verdig vinner enn Andreas for meg altså!

Men så lenge ikke Andreas vant, så er det greit nok!

Frk. Tvert I. Mot skrev:

|Frosken| skrev:

Sign.

Jeg heiet på Stian hele veien, men jeg hadde virkelig unnet Miguel dette altså! Han har virkelig kjempet seg vei! Ikke så vanskelig og komme seg frem når man er godt likt fra start, som det er og komme seg frem når man er ulikt, og tør og ta egne og tøffe valg, langt ut i spillet!

Bare reaksjonen til Miguel, som faktisk tok det med ett smil når sjokket hadde gitt seg, kontra reaksjonen til Andreas når han tapte, sier mer enn nok om at Miguel var mer verdig vinner enn Andreas for meg altså!

Men så lenge ikke Andreas vant, så er det greit nok!

Enig!  Men dæven så moro det hadde vært å se reaksjonen til Andreas når Camilla måtte ha sluppet kulen, haha!

Synes det var fasinerende at Andreas hevdet at Camilla og han var verdige vinnere jeg. For hun var jo ute ikke bare en men to ganger!

Og jeg digget Vida og er glad ho vant.

Back
Topp