Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Detta var jo heilt som bestilt det gitt!! Digga at Vida slapp kula!!!!sogn78 skrev:
Drømmeren skrev:
Detta var jo heilt som bestilt det gitt!! Digga at Vida slapp kula!!!!sogn78 skrev:
Enig
Miguel var nå den eneste som turte å ta tøffe valg, og stå imot "de sterke". Syns litt synd på han jeg... Men uansett fortjente hvem som helst å vinne, utenom Andreas. Makan til feig, selvgod, oppblåst type skal man lete lenge etter!|Frosken| skrev:
Frk. Tvert I. Mot skrev:
Miguel var nå den eneste som turte å ta tøffe valg, og stå imot "de sterke". Syns litt synd på han jeg... Men uansett fortjente hvem som helst å vinne, utenom Andreas. Makan til feig, selvgod, oppblåst type skal man lete lenge etter!|Frosken| skrev:
Sign.
Jeg heiet på Stian hele veien, men jeg hadde virkelig unnet Miguel dette altså! Han har virkelig kjempet seg vei! Ikke så vanskelig og komme seg frem når man er godt likt fra start, som det er og komme seg frem når man er ulikt, og tør og ta egne og tøffe valg, langt ut i spillet!
Bare reaksjonen til Miguel, som faktisk tok det med ett smil når sjokket hadde gitt seg, kontra reaksjonen til Andreas når han tapte, sier mer enn nok om at Miguel var mer verdig vinner enn Andreas for meg altså!
Men så lenge ikke Andreas vant, så er det greit nok!