Finale i bonderomantikk!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Er kanskje bare jeg som ser på det??[:)][:D]*flau*
Men mener det er finale i dag kl 20.00?

Jeg oghså følger med på det

Jeg fikk litt vondt av Rigmor forrige episode. Er litt spent på hva som skjer i dag[:D]

jeg følger med!!![:D]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Jeg fikk litt vondt av Rigmor forrige episode. Er litt spent på hva som skjer i dag[:D]

jeg vet hva som skjer der.....kjenner noen som så han+ei av damene i syden forrige uke[;)]

Har funnet frem pepsi max flaska og m&m's og skal kose meg med finalen[:)]

ORIGINAL: scorpio

Har funnet frem pepsi max flaska og m&m's og skal kose meg med finalen[:)]

Samme her[:D]Pepsi max og pottis[:D]

Jeg følger også med, he he[:D] Endelig er det fri for alt og bare kose seg foran skjermen i fred og ro...
Og så ble noen av valgene helt snåle syns jeg![&:] Tror enkelte valgte helt feil altså...og da tenker jeg spesielt på Torleif.. Men blir jo helt rosa bare av å se på Anders Og Kristin da![:D]De er jo så søte, hi hi.

Jeg følgte med på det før, men så begynte jo treningen akkurat fra 20-21.. Tyyypisk...
Hvem var det Torleif valgte da????

jeg ville at torleif sku velge anne britt jeg....      men han hadde nok fått det bra med hilde og

jeg ser på d, kjempe spent i kveld!

ORIGINAL: valentinesbaby

jeg ville at torleif sku velge anne britt jeg....      men han hadde nok fått det bra med hilde og

Ja jeg hadde virkelig trodd at han skulle velge Anne Britt... Men sån kan det gå... Huffa...

ORIGINAL: Inga88

ORIGINAL: valentinesbaby

Ja jeg hadde virkelig trodd at han skulle velge Anne Britt... Men sån kan det gå... Huffa...

Han valgte Anne Britt[;)]

Hehe.. Missforstod jeg da... [:)]

Back
Topp