Fin svart bukse

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Vi skal på nyttårsbord med hele selskapet til samboeren og jeg trenger en pen svart bukse MED STRETCH :banghead:
Jeg har ganske mange kg ekstra fra før så synes allerede det er vanskelig å shoppe.
I tillegg har vekten gått farlig fort opp etter jeg ble gravid...

Jeg kjøpte en fin svart bukse på zalando fra mamma avdelingen. Den er lav på livet, men har gravidmage stoff i tilegg. Jeg har str 44. Vist du vet hvordan de only buksene er (veldig populære), så er den veldig lik. Det er Anna Field som er merket. :happy:

Jeg kjøpte en fin svart bukse på zalando fra mamma avdelingen. Den er lav på livet, men har gravidmage stoff i tilegg. Jeg har str 44. Vist du vet hvordan de only buksene er (veldig populære), så er den veldig lik. Det er Anna Field som er merket. :happy:
Aldri fått en onlybukse på meg :hilarious: alltid vært for stor til den butikken.
Men zalando er kun på nett?

Prøvd gina tricot sine molly-bukser? Sverger til dem selv. Kjøper aldri annet! Sååå deilig og stretchy

Aldri fått en onlybukse på meg :hilarious: alltid vært for stor til den butikken.
Men zalando er kun på nett?

Ja, zalando er kun på nett. Men de har gratis retur, og gratis frakt på kjøp over 229kr. Har selv returnert en hel bestilling en gang (nå i desember), og fikk igjen pengene uten spørsmål. De har også store str der, så du kan jo se om du finner noe der evt. Vet mangen "store" jenter handler der og er veldig fornøyde. Er selv litt stor og er godt fornøyd. :joyful:

Jeg er ganske stor og har funnet meg en bukse fra KappAhl jeg liker skikkelig godt. Mye stretch og pen å se på. Forskjellige farger inkludert sort. Lindex har også store størrelser på mange av sine klær. Dette er ikke mammaklær altså, vet ikke om du tenkte på det spesifikt :)

Kjøpte en kjempefin svart stretchbukse på ZIZZI forrige uke :)

Store str der da?
Jeg også sverger til Mollybuksene fra Gina Tricot og om mulig ENDA mer nå når jeg fant ut i romjula at de også har Molly Petite (kortere i beina, for ALLE bukser er for lange til meg)! Bruker XL og har samme erfaring som xoxojallagirl med at de går seg veldig ut. Så faktisk at ene Gina Tricot butikken på et senter i nærheten her solgte dem i størrelse XXL også men tror det er den største størrelsen.

De er fantastiske og i forrige svangerskap brukte jeg dem hele veien (hun ble født i uke 22, så var 5 måneder på vei) og kun noen dager føltes de fæle ut da jeg var oppblåst.

Back
Topp