Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det ser veldig bra utBilde nr en ble tatt på lørdag og bilde nr to ble tatt nå nettopp, er det en fin stigning eller burde jeg være bekymret?
Så utrolig beroligende å lese! Tror jeg fant ut at den loddrette linjen er den som blir sterkere å da ser jeg en drastisk endring! Helt uvirkelig at det endelig ble min tur!det ser veldig bra ut
Huff, det er aldri noe særlig å oppdage blod når man er gravid. Det finnes utallige eksempler på at slike blødninger kan være uskyldige, så krysser fingrene for at det gjelder deg.Å nei... Oppdaget lyserosa/brun utflod/blod i trusa og papiret når jeg tørka meg nå nettopp... Hva skjer!!?
Å nei... Oppdaget lyserosa/brun utflod/blod i trusa og papiret når jeg tørka meg nå nettopp... Hva skjer!!?
Jeg hadde selvfølgelig vært stressa for det jeg også, men når det ikke skjer meg er det lettere å se på det litt mer realistisk. Brun utflod er gammelt blod. Det kan fort være rester etter festeblødning eller annet. I tillegg har man skjørere slimhinner og lettere for å blø når man er gravid. Håper virkelig ikke det er noe farligÅ nei... Oppdaget lyserosa/brun utflod/blod i trusa og papiret når jeg tørka meg nå nettopp... Hva skjer!!?
Krysser fingrene, kan hvertfall trøste meg med at jeg kan bli gravid men er uansett en kjip situasjon om jeg mister men har håpJeg hadde selvfølgelig vært stressa for det jeg også, men når det ikke skjer meg er det lettere å se på det litt mer realistisk. Brun utflod er gammelt blod. Det kan fort være rester etter festeblødning eller annet. I tillegg har man skjørere slimhinner og lettere for å blø når man er gravid. Håper virkelig ikke det er noe farlig
Har mistet 3 ganger tidligere, nå går jeg på Crinone som er en progesterongel og fikk rosa rester ut i dag. Det står at det er helt vanlig, men klarer fortsatt ikke å slå meg til ro med det. Så skjønner deg så godt! Hadde en del blødninger med førstemann og det gikk helt fint, men var jo helt forferdelig hver gang det skjedde for det!Krysser fingrene, kan hvertfall trøste meg med at jeg kan bli gravid men er uansett en kjip situasjon om jeg mister men har håp
Dette er HELT vanlig med crinone. Det er ikke utfloden din, men restene, sol er rosa. Jeg har det samme og har hatt det i 3 uker nå , ikke stress med det.Har mistet 3 ganger tidligere, nå går jeg på Crinone som er en progesterongel og fikk rosa rester ut i dag. Det står at det er helt vanlig, men klarer fortsatt ikke å slå meg til ro med det. Så skjønner deg så godt! Hadde en del blødninger med førstemann og det gikk helt fint, men var jo helt forferdelig hver gang det skjedde for det!
Men det har jo bare vært hvitt tidligere denne syklusen? Godt å høre at det faktisk ikke er farlig. Kommer sikkert til å stresse meg mer å gå på Crinone på grunn av det. De rosa restene kombinert med mensenaktige smerter er helt fryktelig selv om jeg hadde masse mensensmerter med første. Er helt håpløsDette er HELT vanlig med crinone. Det er ikke utfloden din, men restene, sol er rosa. Jeg har det samme og har hatt det i 3 uker nå , ikke stress med det.
Jeg brukte crinone i 12 uker med gutten min også... Det var stort sett alltid rosa (men utfloden var den gang og er denne gang hvit). En dag var det RØDT, og en dag var restene KNALL SVART. holdt på å få angstanfall men alt gikk fint. Denne gangen bryr jeg meg ikke om fargen på crinone, følger med på selve utfmodem.Men det har jo bare vært hvitt tidligere denne syklusen? Godt å høre at det faktisk ikke er farlig. Kommer sikkert til å stresse meg mer å gå på Crinone på grunn av det. De rosa restene kombinert med mensenaktige smerter er helt fryktelig selv om jeg hadde masse mensensmerter med første. Er helt håpløs
Har mistet 3 ganger tidligere, nå går jeg på Crinone som er en progesterongel og fikk rosa rester ut i dag. Det står at det er helt vanlig, men klarer fortsatt ikke å slå meg til ro med det. Så skjønner deg så godt! Hadde en del blødninger med førstemann og det gikk helt fint, men var jo helt forferdelig hver gang det skjedde for det!
Synes det kan være litt vanskelig å skille på. Men tusen takk for at du roer meg nedJeg brukte crinone i 12 uker med gutten min også... Det var stort sett alltid rosa (men utfloden var den gang og er denne gang hvit). En dag var det RØDT, og en dag var restene KNALL SVART. holdt på å få angstanfall men alt gikk fint. Denne gangen bryr jeg meg ikke om fargen på crinone, følger med på selve utfmodem.
Synes det kan være litt vanskelig å skille på. Men tusen takk for at du roer meg ned
Bilde nr en ble tatt på lørdag og bilde nr to ble tatt nå nettopp, er det en fin stigning eller burde jeg være bekymret?
Ble litt roligere av og lese dette jeg også, jeg visste at restene ofte er rosa men nå kom det nettopp mørk grå/sorte rester og jeg freaka litt men når på dagen er det egentlig best og ta det?Jeg brukte crinone i 12 uker med gutten min også... Det var stort sett alltid rosa (men utfloden var den gang og er denne gang hvit). En dag var det RØDT, og en dag var restene KNALL SVART. holdt på å få angstanfall men alt gikk fint. Denne gangen bryr jeg meg ikke om fargen på crinone, følger med på selve utfmodem.
Jeg ble anbefalt å ta det før jeg legger meg, så det har jeg iallfall gjort.Ble litt roligere av og lese dette jeg også, jeg visste at restene ofte er rosa men nå kom det nettopp mørk grå/sorte rester og jeg freaka litt men når på dagen er det egentlig best og ta det?
Takk for svar tatt det før jeg legger meg jeg også, så a fortsetter jeg med detJeg ble anbefalt å ta det før jeg legger meg, så det har jeg iallfall gjort.