Fin lørdag!

Snickers

Gift med forumet
Ja, på tross av dårlig vær har vi planer om litt kos i dag!

Eldsten skal i bursdag på Metro Lekeland, pappa og mini skal ha qualitytime hjemme, og jeg og mellomsten skal kose oss med shopping og cafèbesøk ;-)

Håper alle dere andre flotte damer får en flott lørdag der dere er!!!!  *klemmerihaugevis*

Herlig :) 

Her sitter vi å slapper av nå, jeg har driit vondt i ryggen.. skjønner ikke hva jeg har gjort.. men kan jo ha noe med at vi har vært våken med snuppa som er forkjølet i hele natt.. zzzzz.. Irriterende at hun ble smittet av ei på helsestasjonen på onsdag :( har jo ikke vært forkjølet siden desember så det har vært så herlig.. men neida.. nå kom det igjen, kanskje ikke rart så snørrete hun på helsestasjonen var ;(

Uanz, vi skal i bryllup i dag :) det blir kjempe koselig men det regner kaniner her :( blææh.. men det går bra for det om :)

Kos dere og ha en fortreffelig lørdag :) Snuppa skal sove hos bestemor så det blir godt(iallefall nå som hun er tett og er våken på natta) hehe.. huff.. slem jeg er.. :D 

ÅH:) det hørtes ut som en fin dag!
der alle gutta får si eiga tid:)

Eg fikk sove til 09.30 idag (snille mannen)
og no har vi spist en lang frokost, snuppa sover og vi sitter å drikker kaffe og spiser nonstopp med kver sin laptop på fanget

Når vesla våkner skal vi på butikken så skal eg jobbe fra 15-22
det var min lørdag :D

Hele gjengen som til 9.30 i dag, herlig med unger som elsker å sove.
Har bestillt nye reimaluer nå på www.barnihagen til e rimelig penge.Liker veldig godt de luene.
Storebror er med faren sin på jobb,mens jeg og snuppa skal avsted på shopping.
Resten av dagen blir de nok uteliv selv om det regner helt forferdelig.Her i huset er vi ute uansett vær og temperatur :)
I kveld skal v kose oss med taco og godis.
Ha en finfin lørdag alle sammen!

Vi holder på med oppussing av gang, mye av gulvet er unnagjort, satt på utforingslister ved dører- nye karmer skal opp etterhvert. Snart ut å kjøpe mer materialer.
Senere idag skal vi hente Oliver som er hos farmor og farfar :-)

Mannebeinet er på jobb enda, snuppa er borte hos oldemoren sin, gullet sover og jeg skal egentlig sove. men får jeg sove? neida..

Og det regner og blåser vilt her. Så spørs om det blir noe mc-treff på oss i ettermiddag.. :/ :/

Heisann.

Her sov me til 7.15, da åt me frukost og leikte oss fram til frukt klokken 9 og så fekk hun yoghurt 10 og sovna 10.30, eg la meg 11 og sov 2 timer. Og eg kunne sovet enda. TRØTT..

Men Malin var ein engel i natt og me har sovet så godt. Nå leiker hun på rommet, har bæsjebleie nr 2 men den skal mannen skifte. Eg er ikkje så veldig kvalm nett no.

Me skal snart på butikken, eg tenkte å ha wraps i kveld. Og kose oss med godis og litt brus.

Me bør gjerne leike ute litt også, sjølv om det regner, men eg vil sove emoticon

høres ut som en flott lørdag :-)
 he har vi akkurat kommet hjem fra byen...snuppa ha fått seg ny trille ( Farmor som ville kjøpe noe vi trengte, trilla jeg hadde er så dårlig)...så det ble ei rød Carena Easy..med full liggestilling :-) deilig med ei ordentlig trille hvor vesla sitter godt å ikke sklir ut!

jeg elsker shopping...det er så gøy! :-P

Her har vært sovelørdag.
E og T sto opp kl 0930, spiste frokost og la oss igjen kl 11 etter vi lekte en del.
Søv t kl 12.30, spiste lunsj også la vi oss igjen rundt kl 15.
1700 sto vi opp.
Tobias e ikke helt frisk, har feber og e slapp, mens vi voksne e trøtt etter en lang uke.

Hørte herlig ut!!!!!

Her har vi hatt fin dag ute i dag.....snuppen kar lekt i sandhauden, vært med pappa på traktortur og mamma i hagen.....og mamma......hun har bare vært i hagen :)
Orsna i bedene, satt opp gjerde, planta og flytta blomster og busker.....og sparaya ting med sinkspray.....med andre ord en perfekt dag som avsluttes med litt pc og en pils :))))

Back
Topp