Fin kjole bryllup

borga001

Elsker forumet
Jeg trenger hjelp. Det er så vanskelig å finne en passende kjole. Jeg skal i bryllup den 30 juni. Noen som vet om fine kjoler? Nettbutikk, link? Hadde vært til stor hjelp! [emoji2] [emoji156]

Jeg kjøpte kjole på mamalicious sist jeg var gravid og skulle i bryllup. Var kjempe fornøyd med kjolen og har brukt den under graviditet og i de første mnd etter fødsel (til jul o.l.)

Fant en del forskjellig på zalando under mammaklær. Mener jeg så noe på ellos også.. Noen kjoler jeg fant passet fint selv om det ikke var mamma kjoler. Kommer ann på snittet. Genialt med zalando. Bare å sende i retur det en ikke vill ha [emoji28]

Var i bryllup to uker siden, hadde god plass i selskapskjole fra floyd [emoji4]

Har bestilt knytekjole fra wish. Er spent på hvordan den er[emoji4]

IMG_0551.jpg Jeg hadde på meg denne i bryllup i helga, veldig fornøyd[emoji4] Bestilt på zalando. Knyting rundt magen.

Jeg har kjøpt en slik fa wish som jeg skal ha i bryllup om noen uker [emoji4] det båndet under brystene legger seg bra over magen [emoji4] gleder meg veldig til å bruke kjolen [emoji322][emoji4]

IMG_7409.jpg

Floyd har mange fine kjoler!

Floyd. De har gravidkjoler på nett i alle fall, men jeg kjøpte en vanlig kjole der i fjor sommer som jeg har brukt til pent nå. Heter Roxan og kommer i mange forskjellige mønstre. Knytingen går pent ovenfor magen.

Vedlegg

• 20180607_130047.jpg
    20180607_130047.jpg
    346 KB · Visninger: 28
Jeg har kjøpt en slik fa wish som jeg skal ha i bryllup om noen uker [emoji4] det båndet under brystene legger seg bra over magen [emoji4] gleder meg veldig til å bruke kjolen [emoji322][emoji4]

Vis vedlegget 261456
Kanskje jeg må bestille meg en sånn også[emoji4]
Hvordan er størrelsen på denne?

Back
Topp