Fin graviditet!

Bkno7817562

Andre møte med forumet
Flere som er heldig som meg med en fin glid gjennom graviditeten (til nå og forhåpentligvis videre) uten å være dårlig og kjenne til strekk og voksesmerter? Jeg må si jeg har faktisk ikke hatt et eneste gravidsymptom forutenom uteblitt mens. Jeg hadde faktisk trodd at man skulle merke mer til det. Venter ei prinsesse 25 oktober <3

Slik hadde jeg det stort sett sist gang :) Denne gangen har jeg vært mer sliten, og litt øm her og der (men så har jeg en 2,5-åring å stri med denne gangen ;) )

Eg har stortsett at et sånt svangerskap ;)
Litt voksesmerter i magen, og litt leggkramper om natten.... Men ellers ingenting kvalme eller vondter andre steder..
Halsbrannen er startet litt å komme nå... Men alt dette er BAGATELLER i forhold til hva andre sliter med....
Sånn hadde jeg det da jeg venta første prinsessa også, værre var det da jeg venta prinsen....
De sier dette er ei prinsesse også....

Helt smertefritt har det ikke vært, men tror mine plager er bagatellmessie ift. mange andre. Var i litt uggen form den første perioden. Og nå sliter jeg litt med leggkramper på natta, øm rygg etter en hel natt i senga og litt kynnere ved fysisk aktivitet. Men jevnt over går det veldig greit. Har jobbet 100 % hele tiden, og ser ut til at det kommer til å fortsette sånn. Pusser opp hus på hjemmefronten, har vært på utenlandsferie osv.. så har egentlig ikke noen begrensninger utenom det vanlige (trener ikke hunden vår like mye som før.. Han er en 55 kg stor trekkhund, og har ikke akkurat lite krefter i kroppen.. Så når jeg går tur med han blir jeg gående på spenn og bruker magemusklene hele tiden, og det er ikke helt heldig. Jordmor mener jeg skal unngå det, og heller bli med og gå ved siden av når samboeren er ut med han - det er jo helt grei :-)).

Så koselig å høre, jenter! Unner fleste jenter slike svangerskap men ikke alle er like heldige!

Flere som er heldig som meg med en fin glid gjennom graviditeten (til nå og forhåpentligvis videre) uten å være dårlig og kjenne til strekk og voksesmerter? Jeg må si jeg har faktisk ikke hatt et eneste gravidsymptom forutenom uteblitt mens. Jeg hadde faktisk trodd at man skulle merke mer til det. Venter ei prinsesse 25 oktober <3

Vi har samme termindato <3

Heldige dere er *misunnelig* :p Mitt svangerskap har vært trasig fra dag 1 og er fortsatt ikke noe særlig :/ Meeen nå fokuserer jeg på at det er under 13 uker igjen og premien blir fin :) Nyyyyt det dere :)

Heldige dere er *misunnelig* :p Mitt svangerskap har vært trasig fra dag 1 og er fortsatt ikke noe særlig :/ Meeen nå fokuserer jeg på at det er under 13 uker igjen og premien blir fin :) Nyyyyt det dere :)
Uff det er ikke noe godt :( håper tiden går fort! :-)

Back
Topp