Fin Fredag, Fruer og Frøkner!

lenemor

Forumet er livet
Her er de unge håpefulle allerede levert i barnehagen. Jeg skal ned i kjelleren og male litt - nå nærmer det seg ferdig, til og med et helt nytt prosjekt som jeg begynte på i går - skrytebilder kommer når det er helt avsluttet....

Og så må jeg vel pakke litt mer - begynner å bli ekko i stua her, for det er mye tomme bokhyller, men det er bra - jeg skal jo jobbe hele helgen pluss tirsdag og onsdag, så det er ikke så mye mer jeg får gjort før vi starter flyttingen på torsdag - hjelp!! Og jippi selvsagt!!

I ettermiddag skal jeg som sagt på jobb, så jeg har ambisjoner om litt tid på sofaen før jeg drar også, vi får se hva vi rekker

Ha en strålende helg!!
 
God formiddag :)

I dag kom William inn til oss rett før 7, for tredje dag på rad! Dette lover godt, det er deiiilig å slippe å starte dagen rundt fem asså. Så da perlet vi litt før vi vekket Leah, smørte matpakker og dro i barnehagen :) I ettermiddag skal de til pappan sin, så i dag blir det full avslapning med kjæresten .. :) Litt etterlengtet nå :)
Jeg har fryktelig lyst til å dra til foreldrene mine hvor vugga står, og ta den med meg hjem, men det er vel litt tidlig enda vel? Hehe.. 29 uker i dag også, huehei som ukene går unna!

Ønsker alle dere supre flotte damer en fantastisk helg! :)
 
Her begynner roen å senke seg etter en mærkelig tid med barsel og sykdom og mormor i huset. En uke siden hun dro hjem og jeg greier meg fint på egen hånd.
Skal til fatlegen om en time. Håper jeg kan få litt ro i hodet i forhold til å få utskrevet rette hormonpreperat etter den meget merkelige samtale med legen på gyn.
Vi har ingen planer for helgen. Og det er deilig!
 
God fredag :-)
Her starter dagen med kvalme som vanelig men med litt eplemost og  kjeks så kommer jeg meg opp til slutt.
Chr er i barnehagen og jeg prøver å jobbe litt. delig at det er bare 3 arbeidsdager igjen til ferie nå.
Ellers så skal vi en tur ut å handle i dag, chr skal i bursdag i morgen så trenger bursdagsgave oxo

 
Hei damer.. 
Sitter nå her alene.. Og har det slettes ikke bra.. Men har nå fått gjort litt i huset og skal straks dusje og henta ungene..! Satser på en fin helg likevel.. :-)
 
Huff da Almyrida. Sender litt klemmer over...

Og så må jeg se å få sendt pakke til Silje.

Her er humøret steget et par hakk etter legebesøket. Min fastlege synes heller ikke det var rette hormonpreperat som legen hadde skrevet ut. "hvis han er overlege på gyn burde han kunne dette" sa hun og lovet å sjekke litt nærmere for meg. Så det er bra. Derfor er energi og tilttakslyst akutt stigende. Hurra. Er nesten så jeg føler meg helt munter.

Felix har stort sett sovet seg gjennom dagen. Han er litt slakk i det etter vaksine igår. Men det gjør ingen ting. Har slatt halve plenen, brettet en haug med rene klær og gjort diverse klar til grilling når de store gutter og den allerstørste kommer hjem.

Sprudle, sprudle.
 
hei hei. I dag var det siste jobbedagen min på skolen. På mandag starter jeg på voksenopplæringen, med fireukers norskkurs for innvandrere. Gruer meg så innmari! Angrer på at jeg har sagt ja, for jeg er så klar for ferie nå!! Og jeg må lage alt opplegg selv, det er ingen planer eller oversikt på kurset skal inneholde. syns det er supervanskelig......

Ellers har mamma hatt ungene litt i dag. De koser seg der:-). Og etter middag kom pappa og en fotograf her. HAn skulle ha bilder av innerdørene i huset vårt, de skulle brukes i reklame for de som lager dørene. Spennende! Vi bestilte eikedører, ubehandlede, fra en liten bedrift som nå vokser og er etterttraktet. Var dyre dører som vi behandlet selv, og glassdøren i stuen er visst hovedbilde da. Har forresten hvitoljet de, så de har samme glød som gulvet i huset ;-) Har jo to linselus unger som  stilte seg foran hele veien (haha), så lurer på hvordan bildene ble.

I morgen skal vi ut og spise og jeg gleder meg maks. Enten egon eller willy knickersen. klarer ikke helt å velge...
 
Back
Topp