Fin dag!

Carla82

Gift med forumet
Vil bare ønske alle mars-mammaene en fantastisk dag i dag![:)]
Her er det sol og kaldt - perfekt høst-vær! Deilig!!
Kos dere masse! Jeg skal jobbe litt i dag - og så blir det shopping etter det!!

Så koselig! Må ha en flott dag du og!
Her skinner også sola, blåser litt, men gullet og jeg tar oss nok snart en tur ut! [:)]
Var på shopping i går, kjøpte masse mamma-klær! [:D]

Så heldig du er!
Jeg er sykemeldt og kjeder meg hjemme[&o]
Ha en strålende dag du og!
Håper du finner noe fint til deg/ babyen[;)]

Jepp..[:)] strålende dag, med endelig en behagelig temperatur ute nå...[:)]

Var å henta bila mi som jeg kjøpte før helga på verksted istad nå..[:)] Så jeg fikk endelig kjørt jomfruturen min md henne...[8D]
T.o.m kjøpt en liten maskot/bamse til å ha inne i bilen...[8D] hehe...

Det regnet som søren i natt, men nå er det perfekt! Jeg har ikke blitt oppringt fra jobb denne uka, så jeg er lei av å gå hjemme nå.. Men i dag skal jeg kjøre sønnen min til halvveis til mamma og pappa, så møter de meg der. Sønnen min skal ha mormor- og morfarhelg. [:)] Da spørs det om jeg og kjæresten skal på kino og div i helga. Blir bra. [:)]

håper alle får ei super helg!! [:D] vi har flott vær i dag her i nord! litt kaldt ,men det er jo høst så... skal etter jobb og shoppe litt babyklær! [:D] ikke til min bebis,men allikevel! [:D]  arti er det!! i kveld skal jeg på en liten konsert! det blir moro! [:D] resten av helgen skal jeg bare slappe av! kankje en tur på kino med min kjære på søndag? GOD HELG!!!! [:D]

hehe var HERLIG å få shoppet litt i dag!!![:D] Oppfordrer alle mars-mammaer til å gjøre det samme hehe[:)] Jeg endte opp med et par sko, et par kule støvler og en lilla genser. Blir bærre lækker nå! Synes det er så vanskelig å finne noe fint mamma-tøy..Skal prøve å bruke vanlige klær så lenge som mulig tror jeg,bortsett fra bukser da..

Back
Topp