fin dag!:)

kailin

Glad i forumet
Hva gjør dere på en sånn fin dag?
her er det 21 grader i skyggen, sol og kjempe deilig! begynte litt å skye over nå da men, klokken er jo snart 18 så det går bra:) he he..

Her har jeg malt hus, syklet meg en tur, og spist en deilig tomatsuppe med ristet brød og brelett ute i fineværet!:) deeeeilig!
For å si det sånn, husarbeid frister svært lite akkurat nå!:P og her har vi mye som skulle blitt gjort inne også, i og med bonusbarnet kommer i morgen å skal være hos oss i 2 uker!:) gleder meg! bare synd gutta skal til syden en heeel uke uten meg:( huff huff, noen som må jobbe!!!menmen, jeg får jo laaaang ferie jeg om en stund når magen begynner å vokse!haha! skal ikke klage! GLEDER MEG SÅNN TIL JANUAAAAR! 

Er ikke stort jeg gjør på en sånn fin dag.. :P

Sitter litt ute og litt inne... blir nesten litt for varmt for meg å sitte ute. er nesten ikke noe vindpust.
Kjæresten min står å maler gangen.
Husarbeidet tar jeg nok enten i kveld eller i morra :P Det går uansett ingen steder så :P

he he.. heldig der da. her er det vind! men det er vel mest pga vi bor ned med sjøen :P 

deilig at mannen Maler gangen og du slipper:P he he.
her er det intet unntak! fikk i oppgave å male mer mens mannen er på seinvakt, så må vel snart hive meg rundt igjen før han kommer hjem, men fortsatt 4 timer til!:) hihi.. god tid!

haha, ja det går ingen veg husarbeidet! men her må jeg vel bare gjør det:P ingen andre som gjør det, og jeg liker ikke at det er rotete når mini kommer hjem:) 

Her har jeg ikke sett så mye til det fine været. Hehe... Stort sett grått og kjedelig.
Har fått ordna litt i huset. Helt til svimmelheten kom, og mannen overtok 
Har gått en tur. Deilig med litt frisk luft. Og nå står han å lager skinkebiff og rotmosgrateng til oss. Før det blir litt pakking til i morgen og kanskje en film i kveld 

kailin skrev:
he he.. heldig der da. her er det vind! men det er vel mest pga vi bor ned med sjøen :P 

her er det intet unntak! fikk i oppgave å male mer mens mannen er på seinvakt, så må vel snart hive meg rundt igjen før han kommer hjem, men fortsatt 4 timer til!:) hihi.. god tid!

haha, ja det går ingen veg husarbeidet! men her må jeg vel bare gjør det:P ingen andre som gjør det, og jeg liker ikke at det er rotete når mini kommer hjem:) 

Bor på ei øy ytterst i  havgapet, men i dag var vi heldige og har omtrent ikke vind.
Er så vidt vindmøllene går rundt :P 

Så vidt jeg har fått med meg skal ikke gravide male ( noe med avgassene), så derfor får han æren av å male mens jeg ser på :P Like så er det hans jobb å tømme kattedoen :p

Her er det så si barnefritt, har bare niesen vår på 11 år på besøk, mine to er til faren sin i 2 uker til :)

Amourica skrev:

kailin skrev:

Bor på ei øy ytterst i  havgapet, men i dag var vi heldige og har omtrent ikke vind.
Er så vidt vindmøllene går rundt :P 

Så vidt jeg har fått med meg skal ikke gravide male ( noe med avgassene), så derfor får han æren av å male mens jeg ser på :P Like så er det hans jobb å tømme kattedoen :p

Her er det så si barnefritt, har bare niesen vår på 11 år på besøk, mine to er til faren sin i 2 uker til :)

ah, så fantastisk deilig da!:D 

det er sant, her males det ute, så da må jeg bidra i og med at det er lufting og malingen er ikke farlig i følge mannen:P mur maling så den lukter ikke særlig!:) 

haha, ja det er nok deilig å slippe kattedoen! her har vi ikke katt, pga allergi hos barnet!:( 

så deilig da! vi har hatt barnefritt i en uke nå, så godt å få litt liv og leven i hus igjen.. heldigvis har jeg fri til jeg skal på helgevakt :) dessverre reiser gutta den helgen:( ensomt!! hehe.. kommer til å booo inne på BV jeg:P

Her har det øsregnet det meste av dagen, så vi har tilbrakt den innendørs, på Hoppeloppeland!

Heihei
Vi har hatt flott vær idag... 
Har virkelig fått kjenne på trass, og 2 åringen MÅ ha stått opp med feil fot i dag. Makan til mygla humør :/ 
Heldigvis var morfaren ute å arbeidet med traktoren, så han fikk bli med på slåtten ;) 
Nå skal jeg kose meg med film og hjemmelaget pizza sammen med sambo! 
Ha en fortreffelig søndagskveld snupper ;) 

Æ e stort sett på jobb om dagan :)

Back
Topp