Fin dag i dag må bare fortelle!

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Alt var fint hos jordmor i dag, jeg fikk snakka mye om det som jeg har tenkt på. Blod trykk var bra, urin va bra og selv om jeg ikke fikk høre hjertelyd i dag. Så hørte jeg en livlig liten krabat som sprella rundt der inne så jordmor ikke klarte å få inn hjertelyd. Men tydelig at det var bevegelse. Veldig koselig!

Hadde gått ned 4 kg på en mnd også da. Jeg syns det var gøy pga jeg har endel å gå på men jordmor likte det ikke.

Da jeg kom hjem, fant jeg en annonse på fjesboka. Ei venninne som skulle selge en sort Emmaljunga Egde duo til en 1000lapp. Den er helt strøken og kjempe fin. Så da hoppa jeg på et vogn kjøp også i dag :D

Good Day!! Måtte bare fortelle det :D ❤️

Desember 2014

Bruker App

Så koselig! :D Hørest ut som du har hatt en fin dag! :)

Så flott da! :) Hyggelig å høre!

Du får prøve å spise litt mer da, hvis du klarer ;)
Hvis du har litt ekstra kan det hende det er derfor det er vanskelig å høre hjertelyd også.

Bare eeeelsker sånne fine dager!!! ;-)

La det bli mange fine dager på oss i sommer! :D

Så bra :) Greit å ha vogna i boks da :)

Gratulerer med vogn og en livlig krabat. Ikke feil å få vogn til den prisen.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg sliter og med vektnedgang så fastlegen tok kontakt med fødselsdagen på unn for å sjekke om jeg kunne ty til nutridrink er fra apotek og ble anbefalt å gjøre det.

Ååh, så flott! Deilig å vite at alt er som det skal :) Hadde vært glad om jeg hadde gått ned 4kg selv :p Her gikk jeg opp ca. 5 kg de første ukene, bare.. :p Så kan si jeg har blitt litt tyngre :p

Og gratulerer med vognkjøpet! Kjempefin vogn, heldig med den :)

Høres ut som en knalldag :D så deilig! :)

Back
Topp