Fin dag folkens?

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Vi satt oss i bilen kl 09 i dag og kjørte i drøye 2 timer til hytta, var der å lunsjet med familie som nå har kommet på ferie fra Irland. Badet litt og vært ute. Sofie har vært grinete stort sett hele dagen. Ikke ville bade og ingenting. Grr....
Vi var hjemme 1830, da hadde hun sovet en time i bilen fra 1630-1730 men var stuptrøtt da vi om hjem allikevel og ville bare legge seg.

I morgen blir det ordne/fikse dag før vi skal pakke ut alle barna våre.
Har enda ikke funnet bilnøkkel så vi må få tak i ny i morgen. Koster 2500 kr. [:@]

Kjipt med den nøkkelen assa.
Vi har og hatt en ekstrem grinete unge idag.
Tar på å begynne i ny barnehage. Han var der fra kl 09-14.
Tror jeg tar med vogn i barnehagen i morgen så får de legge han om han vil det.

ARTIG DAG JA.

Håper du hadde det koselig da med å se familien fra Irland igjen[:)][:)]

Kjedelig med barn som ikke vil noenting og viktige ting som forsvinner[&:]
Her har dagen vært ok..selv om Theo sov 7-8 timer i strekk sov jeg kanskje 3? fikk ikke sove i går og det var SÅ frustrerende!

Dagen vår har vært ok, vesla er syk og svak så vi har tatt det med ro. Stekte lapper sammen med henne på formiddagen og var på barselstreff hvor bare en dukket opp. Men vi kosa oss i flere timer vi så hyggelig var det jo[:D]
I kveld har vi satt ny sofa og stoler på plass i stuen og det ble så utrolig mye finere og lysere! Har lyst på nytt bord, men det får jeg ikke lov til å bytte ut[>:]
Nå: Te og knekkis![:D]

ORIGINAL: kolibri

Her har dagen vært ok..selv om Theo sov 7-8 timer i strekk sov jeg kanskje 3? fikk ikke sove i går og det var SÅ frustrerende!

Dagen vår har vært ok, vesla er syk og svak så vi har tatt det med ro. Stekte lapper sammen med henne på formiddagen og var på barselstreff hvor bare en dukket opp. Men vi kosa oss i flere timer vi så hyggelig var det jo[:D]
I kveld har vi satt ny sofa og stoler på plass i stuen og det ble så utrolig mye finere og lysere! Har lyst på nytt bord, men det får jeg ikke lov til å bytte ut[>:]

Bilder av sofa takk! [:D]
Har Aida blitt forkjøla eller?

Totenkjærringa: Kanskje han blir litt ekstra sliten bare de først dagene eller uken. Sikkert masse nye inntrykk vettu.

Bilder skal bli! Men ikke i kveld..er S L I T E N[&:]
Skjønner meg ikke på vesla, hun sier hun har vondt i magen, tempen holder seg mellom 38.2-38.5 og hun vil ikke spise.
Ikke dårlig mage eller forkjølet i det hele tatt, og jeg vet ikke om jeg bør bli bekymret over at hun slo magen sin forrige lørdag? Hun skulle hoppe fra en høyde og sambo tok i mot feil så hånden hans tok i mot på magen og det var visst veldig vondt[8|]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Bilder av sofa takk! [:D]
Har Aida blitt forkjøla eller?

Totenkjærringa: Kanskje han blir litt ekstra sliten bare de først dagene eller uken. Sikkert masse nye inntrykk vettu.

Ja er nok MASSE inntrykk så han er nok utslitt. Tar med Vogn i morgen [:)]

Skjønner meg ikke på vesla, hun sier hun har vondt i magen, tempen holder seg mellom 38.2-38.5 og hun vil ikke spise.
Ikke dårlig mage eller forkjølet i det hele tatt, og jeg vet ikke om jeg bør bli bekymret over at hun slo magen sin forrige lørdag? Hun skulle hoppe fra en høyde og sambo tok i mot feil så hånden hans tok i mot på magen og det var visst veldig vondt[8|]

Uff da, stakar. Har du prøvd å legge henne på ryggen og kjenne på magen mens hun slapper av. Ikke for at jeg tror du kjenner noe, men for å se om hun reagerer spesielt om du trykker noen plass i magen. Hun hadde jo litt feber FØR forrige lørdag, så vet ikke helt om det med at hun slo seg har noe med dette å gjøre. Ikke godt å si.

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Uff da, stakar. Har du prøvd å legge henne på ryggen og kjenne på magen mens hun slapper av. Ikke for at jeg tror du kjenner noe, men for å se om hun reagerer spesielt om du trykker noen plass i magen. Hun hadde jo litt feber FØR forrige lørdag, så vet ikke helt om det med at hun slo seg har noe med dette å gjøre. Ikke godt å si.

Kanskje jeg skal prøve det i morgen, har ihvertfall fått kjenne på gommen hennes der hvor jekslene er for å kjenne om det kommer noe der, er usikker på om hun har fått de toårstennene[8|]
Ellers er det vel noe som går kanskje[:)]

Back
Topp