Fin ammebh

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Finnes det ingen fine og behagelige ammebher? Jeg har et par fra lindex som er skikkelig gode, men de er jo ikke griseleke :P kjøpte fra glammom, målte for å finne størrelsen min og greier. Men den er ikke god. Har de behagelige og pene bher på Change f.eks? Denne bh jakten begynner å bli dyr :P

Jeg elsker change sin med spiler! Brukte sist og denne gangen, anbefales!

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg har to ammebhar frå elle mcpherson sin mammakolleksjon... Griselekre og utrulig behagelige! Rett og slett sexy. Følte meg nesten fresh då eg sat med melkespreng! ;)

Liker også at på change sin blir det igjen et stoffstykke når man knepper ned så ikke hele juret blottes :P

Åh denne må jeg finne tak i! Nå har jeg innsett at puppene mine må på utstilling til en viss grad, så jeg ammer når jeg må, men greit å slippe å vise fram hele pakka :p

Åh denne må jeg finne tak i! Nå har jeg innsett at puppene mine må på utstilling til en viss grad, så jeg ammer når jeg må, men greit å slippe å vise fram hele pakka :p
Ja det føles ihvertfall litt bedre syns jeg selv om det ikke er mye det dekker :P

Jeg kjøpte på mammatrend :) synes de er fine :) you by lingerie eller noe tror jeg

Jeg kjøpte på mammatrend :) synes de er fine :) you by lingerie eller noe tror jeg
Er en derfra jeg har kjøpt på glammom :) Fin men utrolig ubehagelig! Enda jeg målte så tror jeg størrelsen er for liten. Skulle nok hatt en cup større. Ser at når jeg bøyer meg frem særlig så detter puppen ut :P

Finnes det ingen fine og behagelige ammebher? Jeg har et par fra lindex som er skikkelig gode, men de er jo ikke griseleke :P kjøpte fra glammom, målte for å finne størrelsen min og greier. Men den er ikke god. Har de behagelige og pene bher på Change f.eks? Denne bh jakten begynner å bli dyr :P
Jeg har bh fra Change. Syns de er fine, men liker ikke spilene, så de har jeg rett og slett bare tatt ut. Da var de ikke like fine lenger, men tålelige og ikke minst gode:) jeg finner ingen bh'er som gir nok støtte andre steder.

Er en derfra jeg har kjøpt på glammom :) Fin men utrolig ubehagelig! Enda jeg målte så tror jeg størrelsen er for liten. Skulle nok hatt en cup større. Ser at når jeg bøyer meg frem særlig så detter puppen ut :P

Fine er de, men ubehagelig vet jeg ikke siden begge var alt for små når jeg fikk de, jeg tok også mål og gikk en størrelse opp over det igjen siden de anbefalte det :s fikk heldigvis returnert den ene med lappen på :p

Syns Change sine e veldig gode, skulle berre hatt større cup størrelsa...Kjøpte 80J, men skulle sikkert hatt 80K eller 75L. Får litt dobbelpupp, men e bedre enn ein lang pupp tvers øve brystkassen(får da med den uten spiler frå ammebutikken) :P

Jeg har bare svarte og hvite kjedelige ammebher fra kaphal. Foreløpig syns jeg det er helt greit og har ikke behov for noe "finere". Eneste jeg savner er litt push up :P

KappAhl er de eneste av kjedebutikkene som har store nok bher (og ammesingleter) til meg. Kjøpte en bravado på nett, men var misfornøyd. Den er for vid rundt og for liten i cupen, men har sett at bravado har noen som kjøpes etter vanlige bh-mål (den jeg kjøpte var i s-m-l-xl) og i stor cup, så jeg tenker å prøve meg på en sånn når jeg får råd.

Har hørt at man ikke bør ha spiler i ammebher fordi det kan klemme på melkegangene, men tror nok nå etter å ha lest så mye skryt at jeg må ned til byen og teste. Kjøper vanligvis bher nesten bare på change.

Syns Change sine e veldig gode, skulle berre hatt større cup størrelsa...Kjøpte 80J, men skulle sikkert hatt 80K eller 75L. Får litt dobbelpupp, men e bedre enn ein lang pupp tvers øve brystkassen(får da med den uten spiler frå ammebutikken) :P

Bruker de ammesingletene fra KappAhl og der får jeg litt sånn "puppepølse", men de er en del mer behagelige enn bh så bruker de litt likevel. Det ser egentlig greit ut, men ammeinnlegga flytter seg litt lett i dem og det er irriterende.

L faktisk! Visste ikke det fantes!

Back
Topp