filmer

x1xiza

Glad i forumet
kva filmer likere dere best?
eg liker godt thrillere og grøssere[:)] så deilig det var å sitte ute i sola, varmt og deilig!!! går ut igjen litt eg...rommler så i magen, masse små luftbobbler som rommsterer rundt der inne...det er vondt og ubehagelig..jaja, får berre vera tolmodig...lett NEI..[:)]

Filmer som passer bra når man er gravid eller småbarnsmor, og attpåtil liker grøssere og thrillere er:

Rosemarys baby
Damien
Poltergeist

hehehe [:D]

[:D][:D][:D]

Jeg er veldig glad i grøssere, sånn at jeg blir ordentlig redd

The grudge
The ring 1 og 2
Hide and seek

også liker jeg kjærlighetsfilmer da, en av de fineste jeg har sett er " when a man loves a woman"....

er det noen som har tips om fiiine filmer så bare kom med de, jeg er alene hjemme og lite å finne på hele kvelden og natten, og da er en film koselig å se[:)]

Jobber deltid i en videosjappe.....ellers er jeg jobbsøkende. Ikke lett når man er straks fem mnd. på vei. Men desto mer tid til å se film.[:D]

Er en kul film som kom ut forrige uke. Kinsey , tror jeg den heter. Med Liam Neeson. Den er ganske så artig. Begynner temmelig tørt, men tar seg godt opp!

Jeg ELSKER å se på film! Siden mannen er borte i helga skal jeg benytte sjangsen til å se Ringenes Herre, igjen!!! Elsker de filmene!!!!
Men bortsett fra LOTR, liker jeg også grøssere og thrillere best. En av mine anbefalinger er White Noise! Skikkeli ekkel! [:o]

einig godhjerta! [:D]

Elsker komedie jeg da!!![:)]
Men har nok vært mye Ringenes Herre i det siste...
Tror ikke en kan se de filmene nok ganger![;)]
Ble skikkelig skuffa over The Ring,ikke skummel i det hele tatt- så tror ikk jeg gidder å se 2'ern engang...

Ringenes herre liker jeg veldig godt, har alle tre. Animerte filmer. Og så liker jeg Danser med ulver, A beautiful mind, jeg liker drama og romantisk komedie, komedie. The ring var bare ekkel syns jeg. Hvis sambo vil se en ordentlig grøsser sitter jeg klar med puta når det blir skummelt.

Jeg er litt altetende når det gjelder film, men er veldig glad i gode thrillere, grøssere og fantasy filmer. Når det gjelder thrillere er jeg litt lei av alt som har med mafia, narkotika, terrorisme, ran ol. å gjøre (det finnes selvfølgelig unntak her), men blir aldri lei av gode gamle mordgåter [:)]

Back
Topp