Filmer som er så flau du blir svett av å se de.

Lykkekløver

Elsker forumet
Januarlykke 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Som overskriften sier: har du sett film/serie som bare er så pinlig at du knapt klarer å se på skjermen? Du blir litt svett, rødmer og bare «can’t watch this” mens du håper øyeblikket går over :p:D

Kissing booth er flaue greier! Jeg er 32 år og likevel bare :happy

Husker jeg forsøkte å se The office men måtte gi opp. Parks and recreation er helt fantstisk også.

mulan syntes jeg var flau når jeg var litt yngre.

hvordan er det med dere?
 
Dattera ville at jeg skulle se ex on the beach med henner :hilarious: ble jo enkelt å snakke om sex etterpå men det var ganske kleint å sitte der å se og høre på all driten de snakker/gjør. Hun er 16 så kan ikke akkurat nekte lenger :dead:
 
Jeg klarer ikke å se på sånne "Ullared"-realityprogram og Camping-reality :bag: Det blir for harry:bag:
Og alle sånne Ex on the beach, paradise Hotel, ungkaren osv. Det går bare ikke:arghh:
 
Dattera ville at jeg skulle se ex on the beach med henner :hilarious: ble jo enkelt å snakke om sex etterpå men det var ganske kleint å sitte der å se og høre på all driten de snakker/gjør. Hun er 16 så kan ikke akkurat nekte lenger :dead:
Aahahaha herlighet ja. Har kun sett reklamer for sånne ting og halleluja så kleint. Jeg bekymrer meg nesten litt for Norges befolkning om det er eksempel på neste generasjon :bag:


Jeg klarer ikke å se på sånne "Ullared"-realityprogram og Camping-reality :bag: Det blir for harry:bag:
Og alle sånne Ex on the beach, paradise Hotel, ungkaren osv. Det går bare ikke:arghh:

husker på VGS så pleide poppis jentegjengen å sette på paradise hotel. Utrolig flaut, oppå prosjektoren i hver lunsj. Jeg rømte klasserommet :rolleyes:o_O
 
Aahahaha herlighet ja. Har kun sett reklamer for sånne ting og halleluja så kleint. Jeg bekymrer meg nesten litt for Norges befolkning om det er eksempel på neste generasjon :bag:

Det er heldigvis ikke det. Men neste generasjon er litt skummel alikevel pga sosiale media. Når jeg var på min datters alder var jeg ute å flydde å kysset gutter osv men de bryr seg ikke. De vil heller kommunisere via mobilen. Tror det blir lenge til jeg kan drømme om barnebarn for å si det sånn. Er vel 60 før den tid kommer :hilarious: da er datteren min rundt 40...........
 
Det er heldigvis ikke det. Men neste generasjon er litt skummel alikevel pga sosiale media. Når jeg var på min datters alder var jeg ute å flydde å kysset gutter osv men de bryr seg ikke. De vil heller kommunisere via mobilen. Tror det blir lenge til jeg kan drømme om barnebarn for å si det sånn. Er vel 60 før den tid kommer :hilarious: da er datteren min rundt 40...........
Vet du, det der har jeg også tenkt på. Jeg (og mannen forsåvidt) har hatt kjæreste siden barneskolen, spesielt etter 4 klasse. Datteren vår skal begynne i 6 klasse nå og finnes ikke interessert i gutter:hilarious: Guttene er bare så utrolig teite og barnslige sier hun:p Ingen krise altså, men synes generelt det er mye mindre kjærestegreier blant barn og unge i dag enn når jeg var barn/ungdom selv:angelic:
 
Vet du, det der har jeg også tenkt på. Jeg (og mannen forsåvidt) har hatt kjæreste siden barneskolen, spesielt etter 4 klasse. Datteren vår skal begynne i 6 klasse nå og finnes ikke interessert i gutter:hilarious: Guttene er bare så utrolig teite og barnslige sier hun:p Ingen krise altså, men synes generelt det er mye mindre kjærestegreier blant barn og unge i dag enn når jeg var barn/ungdom selv:angelic:

Det er gjort en del research på det og det beveger seg i en skummel retning. Det er jo lettere å være forelder sånnsett. Mindre alkohol osv. Så mindre bekymringer. Men vil jo at det skal leve i normale forhold når den dagen kommer. De trenger liksom den der perioden syns jeg. Selv om jeg får noia av å tenke på det er det jo en del av livet.
 
Jeg klarer ikke å se på sånne "Ullared"-realityprogram og Camping-reality :bag: Det blir for harry:bag:
Og alle sånne Ex on the beach, paradise Hotel, ungkaren osv. Det går bare ikke:arghh:
Prøvde å se litt på Charterferie i går, men det er ikke noe for meg. Så harry og kleine folk.
 
Prøvde å se litt på Charterferie i går, men det er ikke noe for meg. Så harry og kleine folk.
Ja, sant? Det har jeg heller aldri orket å se på:hilarious:
 
Jeg syntes Helt Perfekt og Neste Sommer er sykt kleine serier:hilarious: også var jeg hos mamma for et par år siden og hun spurte om det var greit at hun så en episode av en serie hun hadde dilla på. Jeg sa ja, men forsvant fort fra stuen da det var Orange ls the New Black sesong 1 da alle kvinnfolka driver å har seg hele tiden:hilarious::wtf:
 
Jentefilmen The Duff er helt utroolig klein, skjemtes som bare det når jeg så den.
Helt Perfekt takler jeg ikke se for blir så flau :hilarious:
 
Sniker, men synes dette var en artig tråd. Prøvde å se den der 50 shades of grey, men klarte faktisk ikke se det alene heller. Det var bare så pinlig og tilgjort. Akkurat når det skulle bli litt juicy, byttet de scene. :hilarious:
 
Jeg kan ikke se "Neste sommer", da jeg blir så flau. Sliter også litt med "welcome to Sweeden".
 
Klovn blir jeg klein av. Spesielt filmen! Å fytti.
 
Og mr bean. O m g
 
Har ikke sett den siden jeg var student, så vet ikke hva jeg ville syntes om det nå, men det flaueste jeg har sett tror jeg er the inbetweeners :p Likte det godt da, men fyy så utrolig pinlig serie!
 
Herlighet, ja! Inbetweeners er pinlig tvers igjennom. Jeg liker den, men ser det kun alene.
 
Helt perfekt! Og klovn! Kjenner det vrenger seg i magen bare av tanken. Jeg blir også utrolig flau av sånne tulletelefoner man kan høre på radio/podcast. Digger å høre på Friminutt for eksempel, men de tulletelefonene der er så kleine at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg:wacky:
 
Back
Topp