Filmer du gråter av?

englemamma18

Elsker forumet
Er det noen filmer du gråter av nå som du er gravid, som du muligens ikke ville reagert sånn på tidligere?
Jeg gråter bare jeg ser en søt kattepus..

Jeg gråter lett til vanlig :p Men tårene kommer lettere nå, det et ikke noe spesielt jeg gråter av, men gråter lett av folk som synger, spesielt på sangkonkurransen som feks "The voice", "got talent" :p Så gråter jeg lett av filmsnutter som blir lagt ut på fb av folk som er snille med hverandre :p Satt nettopp å gråt av en film der beyoncé sang en sang til Tina turner på en av konsertene sine

Jeg gråter lett til vanlig :p Men tårene kommer lettere nå, det et ikke noe spesielt jeg gråter av, men gråter lett av folk som synger, spesielt på sangkonkurransen som feks "The voice", "got talent" :p Så gråter jeg lett av filmsnutter som blir lagt ut på fb av folk som er snille med hverandre :p Satt nettopp å gråt av en film der beyoncé sang en sang til Tina turner på en av konsertene sine
Jeg så en video her om dagen hvor kystvakten ett eller annet sted reddet en kattunge med hjerte- og lungeredning. Jeg gråt som en gal :(

Gråter av ALT! Hadde skam-maraton i går, og jeg hulka fra da William forteller Noora at han ikke er forelsket i henne mer, til han kommer tilbake og planter det største kysset i trynet hennes :p Så unngår tv generelt når vi har besøk eller er borte :p

Gråter av ALT! Hadde skam-maraton i går, og jeg hulka fra da William forteller Noora at han ikke er forelsket i henne mer, til han kommer tilbake og planter det største kysset i trynet hennes :p Så unngår tv generelt når vi har besøk eller er borte :p
Samme her, bare tanken på den scenen gir meg tårer i øynene :p

Åh, jeg gråter av alt! Jeg er ganske følsom til vanlig og, men nå kommer tårene for ingenting.
Gråter spesielt lett av videoer av fødsler, og lignende :)

Jeg er veldig lettrørt til vanlig, men jeg er om mulig enda mer lettrørt når jeg er gravid. Gråt av filmen Dagboken som gikk på TV i helga, og jeg har grått av blant annet Dr. Phil, NCIS (!), Privat Praksis, og av diverse korte filmsnutter på facebook (fra bryllup, av smp barn, søte dyr osv) :p

Jeg gråter svært sjeldent, men nå i disse OL dager renner tårene under medaljesermoniene :D

Back
Topp