englemamma18
Elsker forumet
Er det noen filmer du gråter av nå som du er gravid, som du muligens ikke ville reagert sånn på tidligere?
Jeg gråter bare jeg ser en søt kattepus..
Jeg gråter bare jeg ser en søt kattepus..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så en video her om dagen hvor kystvakten ett eller annet sted reddet en kattunge med hjerte- og lungeredning. Jeg gråt som en galJeg gråter lett til vanlig Men tårene kommer lettere nå, det et ikke noe spesielt jeg gråter av, men gråter lett av folk som synger, spesielt på sangkonkurransen som feks "The voice", "got talent" Så gråter jeg lett av filmsnutter som blir lagt ut på fb av folk som er snille med hverandre Satt nettopp å gråt av en film der beyoncé sang en sang til Tina turner på en av konsertene sine
Jeg gråter av Dr. Phil, fordi det gjør meg trist at så mange har det så vondt og dårlig forhold til familie osv. Før gråt jeg ikke selv om jeg synes det var trist, nå gråter jeg som bare detGråter av alle filmer jeg nå
Samme her, bare tanken på den scenen gir meg tårer i øyneneGråter av ALT! Hadde skam-maraton i går, og jeg hulka fra da William forteller Noora at han ikke er forelsket i henne mer, til han kommer tilbake og planter det største kysset i trynet hennes Så unngår tv generelt når vi har besøk eller er borte