Filmer dere magen?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg har nesten fått tvangstanker når det kommer til å filme magen når lillegutt er i hundre! Hver gang han setter igang, er det rett opp med tlf å filme. Flere som er sånn?

Jeg begynner å grue meg veldig til å føde, ikke for selve fødselen, men for at magen er tom etterpå! Vet jeg da sitter der med verdens nydeligste sønn i armene, men kommer jeg til å savne magen og alt livet? :/ Helt sikkert!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg savna aldri magen forrige gang.. Er jo SÅÅ mye bedre å ha de utenfor!! Prøver stadig å filme men får liksom aldri de største bevegelsene på film!!!

Her stopper den lille å bevege seg hver gang jeg begynner å filme :P Rampetrollet!

-Fra appen-

Jeg er akkuratt sånn som deg :-P syns det er så stas når han er aktiv, og prøver stadig å få det på film :-D Gruer meg til det blir tomt der jeg og:-/ selvom man sitter med verdens nydligste lille person i armene så tror jeg det blir veldig uvant å ikke kjenne spark/bevegelser ol :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg filmer ikke. Hadde ikke noe savn av liv i magen sist. Så tror det vil gå fint denne gangen også

Jeg har filma litt denne gangen, men må ærlig innrømme at jeg studerer magen når han driver på som verst inni der.

Savnet overhode ikke magen sist og tviler på at jeg gjør det denne gangen. Syns det meste begynner å bli tungt nå.

Jeg skal være så glad den dagen er ute av magen min, så lei av halsbrann, pustebesvær og være bevegelseshemma. Jeg er såklart glad at kroppen min klarer å bære fram et lite liv, men jammen skal det bli deilig den dagen han er ute og jeg kan puste og sitte normalt igjen...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Skulle gjerne klart å fange de største sprellene på film, men det varer gjerne såpass kort at jeg aldri rekker de uansett. Like greit å bare se på og nyte det der og da:)

Tviler likevel på at jeg kommer til å savne magen... Gleder med til å bli kjent på "utsiden" og å få tilbake kroppen min :)

Jeg filmer og har flere gode sprell og bevegelser av hele magen på film :)

Ja! Har kjempemasse filmer når hun er i slaget! Haha, helt herlig og se på

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, det er alltid så korte perioder så det rekker jeg nok ikke. Har ikke prøvd da.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg filmer ikke fordi jeg tror jeg vil savne magen, men fordi det er moro å ha i ettertid :) men som sagt blir bebis heeelt stille når jeg starter kamera :P

-Fra appen-

Skulle gått å lagt ut film her! Har noen fine filmer hvor magen spretter ut på ene siden, fantastisk herlig! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har ikkje prøvd å filma endå, men tvile påat da går. Han stoppe berre eg ser ner på magen ;)

Back
Topp