Filme fødsel?

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Eg ønsker å filma fødselen, for eg angra på at eg ikkje gjorde det sist. Kamera skal ikkje stå/sjå inn i glufsa, men slik at den får med seg rommet.

Nokon med erfaring? Korleis var det å sjå filmen etterpå? Samstemte den med din oppfatning? Fekk du ein aha opplevelse?

Har lyst men på sykhuset jeg skal føde er det ikke lov fikk jeg beskjed om. Det var inne på Bærum.

Klarer meg fint med bilder :)

Kunne aldri tenkt meg og sjå meg sjølv på film i den situasjonen, men hadde nok syns det var kjekt at det vart filma når ungen vart lagt opp på brystet:) Kor skal du føde? Håpar du får lov å filme:)

Jordmor sa at dette var opp til hver enkelt så lenge kamera ikke var i veien. Men må ærlig innrømme at jeg ikke vil ha noen film av fødselen.. Når skal man sette seg ned å se den liksom..?

Jordmor sa at dette var opp til hver enkelt så lenge kamera ikke var i veien. Men må ærlig innrømme at jeg ikke vil ha noen film av fødselen.. Når skal man sette seg ned å se den liksom..?

Når barna er blitt store og ufordragelige, og en skulle ønske de var babyer igjen. :P

Til konfen? :P :P

Kunne aldri tenkt meg og sjå meg sjølv på film i den situasjonen, men hadde nok syns det var kjekt at det vart filma når ungen vart lagt opp på brystet:) Kor skal du føde? Håpar du får lov å filme:)

Drammen sjukehus, så håpar eg får lov :)

Vi tok med oss ei som kunne ta bilder, det var veldig artig etterpå!! Men film kunne jeg nok også tenkt meg :)

Er jo greitt med film, kan sola forbi dei scenene som du ikkje orkar å sjå + ein kan ta bilder under filmen.

Back
Topp