Film

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Hvilken film er den siste du så, og hvordan var den? :)

Vi så den første Sherlock Holmes sist. Robert Downey jr passer fantastisk i den rollen. :p

BVforum via HTC

Sist film vi så var "the lucky one" :) Skikkelig god-film!!

Siste vi så var vel slumdog millionaire.. (velkommen etter liksom;-))

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Siste filmen jeg så var askepott (disney)... Fikk ikke sove, så jeg sto opp og satte på en film... Samler på disney da, så må prøve å få sett filmene etterhvert som jeg hamstrer dem :)

Hvilken film er den siste du så, og hvordan var den? :)

Vi så den første Sherlock Holmes sist. Robert Downey jr passer fantastisk i den rollen. :p

BVforum via HTC
Det var den nest siste filmen jeg så - kjempebra! Elsker Robert Downey Jr!!! <3
Siste var "Scott Pilgrim vs the world" på NRK3 forrige helg. Den var underholdene men sykt SÆR! :)

Siste filmen jeg så var askepott (disney)... Fikk ikke sove, så jeg sto opp og satte på en film... Samler på disney da, så må prøve å få sett filmene etterhvert som jeg hamstrer dem :)
Det gjør vi også:) Og nå har endelig 2-åringen begynt å like prinsesser, så nå kan jeg og ho se prinsessefilm sammen:) Tenkte å snurre en film i helga, for det ser ut til at vi blir syke begge to:P

Noen som husker handlingen i Disneyfilmene og kan fortelle meg hvilke som er for skumle for en 2-åring? Tenker sånn som den onde stemoren i Snehvit, kan kanskje skremme henne litt...

Back
Topp