Filip Nikolas eller bare Nikolas ?

Jeg synes Nikolas er for langt til dobbeltnavn, så ville gått for bare Nikolas :)
 
Liker godt både Nikolas og Filip:)
Vi liker bedt kun ett fornavn da, men det er så individuelt så dere må nesten finne ut av hva dere vil ha, vil dere bruke begge navnene, så synes jeg dere skal dobbeltnavn, hvis dere har tenkt å kun bruke Filip eller Nikolas så synes jeg at dere burde velge bare Nikolas :)

Vi har vært innom tanken på både Filip og Nikolas vi også, men har bestemt oss for at dette blir en Nicolai hvis det er en gutt denne gangen også :)
 
Hvis dere ønsker at Nikolas skal brukes ville jeg valgt enten bare Nikolas eller eventuelt Nikolas Filip (eller noe annet). Filip Nikolas blir ofte bare Filip, med mindre dere bruker bare Nikolas selv. I så fall vil han stadig måtte forklare at det er Nikolas som brukes hvis bare ett. Ingen krise, men greit å ha tenkt over.

Ellers står det jo på hvilket dere liker best av Filip og Nikolas, og det virker i alle fall som dere uansett ønsker å ha med Nikolas. Er det oppkalling eller noe, eller liker dere det bare veldig godt? Bare Filip er ikke noe dere vurderer?

Jeg synes forøvrig både Filip og Nikolas er fine, vet ikke helt hvilket jeg liker best.
 
Kun Nikolas. Men jeg er litt sær, og skal IKKE ha dobbeltnavn på barna mine. Det holder at de har to etternavn.
 
Jeg ville gått for Nikolas! Filip Nikolas var et litt tungsagt dobbeltnavn, samt at jeg liker Nikolas bedre enn Filip :joyful:
 
Back
Topp