Fikk vite kjønnet idag!!! :D

Kr92

Blir kjent med forumet
Var jo på ul idag hos en spesialist, alt var bra med fosteret, er i uke 11 å han kunne alt se kjønnet klart. Han var 99% sikker på at det var gutt. Man kunne se på ultralyd bilde at det var en tisse mann der å så er ikke i tvil :D er så happy nå! Fikk helt sjokk når han sa kjønnet for trodde ikke jeg kunne få vite det så tidlig, men jaggu!!

Så kjekt da!!! Det var tidlig! :D nå kan du begynne å shoppe gutteklær!!! :D

Jeg venter også en gutt... HVIS jordmor gjetter riktig. Det ble bare gjetting selv om vi tydelig så kjønnet. Var 11+6 da jeg var på UL :)

Så gøy at dere kunne se det :) Grattis med gutt i magen.

Wow!! Så utrolig morsomt!:) gratulerer med en gutt i magen!

Men en ting: jeg var på UL 9+5 og fikk se en tydelig "ting" mellom beina. Var også hos spesialist, men han fikk ikke lov å fortelle kjønn, i tilegg kunne kan ikke si det sikkert, da alle ser like ut frem til uke 12ish.
Han mente det kunne være både jente og gutt. Nå tror jeg jo nesten at det er gutt i magen min også? :O

Gratulerer med en gutt! :)

De har faktisk ikke lov til å opplyse om kjønn før utgangen av uke 12 (Bioteknologiloven).

Er det ikke også noe med at kjønnene er så like i tidlig fase at gutt kan være jente og motsatt? Mener jeg har lest noe om at alle har noe mellom beina, men at de teller antall streker? Haha, jeg fulgte tydeligvis ikke helt med :P

Gratulerer med en gutt! :)

De har faktisk ikke lov til å opplyse om kjønn før utgangen av uke 12 (Bioteknologiloven).

Er det ikke også noe med at kjønnene er så like i tidlig fase at gutt kan være jente og motsatt? Mener jeg har lest noe om at alle har noe mellom beina, men at de teller antall streker? Haha, jeg fulgte tydeligvis ikke helt med :P

Tror det stemmer om du ser innlegget mitt over ditt her :)

Jeg fikk og vite kjønnet av en spesialist. Det har noe med antall grader den stikker ut. For begge kjønn har en snopp. Men peker den opp så så mye er det vist gutt og peker den rett frem(mellom beina) så så mye blir det jente.

Han sa selv at han egentlig ikke kunne si det før uke 12, men at det var så tydelig så han valgte å si det nå. Hadde han vært usikker på hva det hadde vært tror jeg at han ikke hadde sagt noe. Var hos spesialist og han har laaang erfaring! Så er 99% sikker på at det er gutt :D tusen takk for gratulasjonen.

Glemte å si masse Gratulerer jeg. Ble så opptatt av alt annet. En liten Prins. Er enig med deg at hvis de hadde vært usikkre så hadde de ikke sagt noe. Liker spesialister<3

Jeg fikk og vite kjønnet av en spesialist. Det har noe med antall grader den stikker ut. For begge kjønn har en snopp. Men peker den opp så så mye er det vist gutt og peker den rett frem(mellom beina) så så mye blir det jente.
Kjønnet pekte tydelig "opp" på bildet av min lille. Fikk samme forklaring fra jordmor, hun sa at hun trodde det var en gutt fordi den pekte mer opp mot pannen enn den ville gjort dersom det var en jente :P haha

Hi h
Kjønnet pekte tydelig "opp" på bildet av min lille. Fikk samme forklaring fra jordmor, hun sa at hun trodde det var en gutt fordi den pekte mer opp mot pannen enn den ville gjort dersom det var en jente :p haha
hi hi morro med gutt da. Gratulerer foresten.

Åh, så herlig! Gratulerer med gutt i magen:)

Back
Topp