Fikk vite kjønnet i uke 14

AleksandraMor :o)

Elsker forumet
Var på gynekologisk ultralyd på onsdag... Da var jeg 13 + 5...
På ultralyden forklarer legen hva som var hva av kroppsdeler..
"Her ser der et ben og her er det andre.... Og om ikke dere er helt dumme, skjønner dere vel hva dette er!" mens ho peka på noe stort noe mellom bena... !
Så spurte jeg om det betydde at det var en gutt og da svarte ho at det var ho helt sikker på at det var. Ble kjempe forfjamsa.. trodde absolutt ikke det var mulig men.... Noen som har opplevd det samme?

Hyggelig å få vite det da, siden vi hadde bestemt oss for det... [:D]

Vil bare gi deg et godt råd, ikke stol blindt på dem nå så tidlig.... vet om så mange der de har tatt feil!! og så står de der med masse rosa eller blått som ikke kan brukes! [;)]

He he, ja sant nok... Kjipt det!

Men skal jo på rutine ultralyd i uke 17... om de sier det samme da, regner jeg vel med at det stemmer... Får vi håpe [:)]

Jeg var i uke 14+ noen dager og fikk vite at vi venter en gutt, og har fått bekreftet dette fler ganger etterpå.
Men som sagt man kan ikke stole 100% på det så tidlig[:)]

Hei.
Jeg var også på ultralyd tidlig (14+5) og fikk bekreftet at det er en gutt der inne:) Fødselslegen som utførte u.l på meg var ikke i tvil og vi så kjønnsorganet flere ganger fra flere vinkler. Jeg ble ivertfall overbevist.
Får du vite at det er en gutt kan du være rimelig sikker på at det stemmer men dersom du får vite at det er en jente er det større sjanse for at de tar feil.

Back
Topp