Fikk vite kjønnet i dag :)

Dararamm

Glad i forumet
Fikk fantastisk UL i dag, dama til og med telte fingrene på hver hånd på babyen. Sjekket alle organer og sa at det var defenetivt en jente :)
Har tre gutter fra før slik at jeg må si at det vil bli stas å få jente.

GRATULERER! Så moro a gitt! :D

Så moro! Gratulerer med ei lita jente i magen. :)

Så koselig :) gratulerer ;)

gratulerer :) det blir vel godt med en jente til i huset  :)

Så staaas :)
Gratylerer med en liten snupp på vei!!

Så gøy!! Gratulerer med en liten jente inni magehuset :-)

så kjekt med en liten prinsesse i gjengen :D
men jeg misunner henne ikke hennes første date med så mange overvåkende storebrødre ^^

Åh gratulerer så mye! Og en prinsesse i gjengen til og med. Det blir stas det!

Jippi, så gøy!!! Jeg har lyst på gutt siden jeg har ei jente fra før, men tror d er ei lita jente her denne gangen også :)

Kjenner at jeg nesten får panikk av tanken å få en jente...... etter tre gutter har jeg ikke peiling hva jeg gjør med ei jente.

Så koselig å få ei lita prinsesse, med masse beskyttende storebrødre! Ikke så rart at du har litt panikk da for å få ei jente, bare vent til viljen kommer... hoho.. .jenter kan være fryktelig sta i forhold til gutter (dette varierer jo selvfølgelig, men hun blir vel skjemt bort og passet på av storebrødrene tenker jeg.... hihi)

Du skal se det blir en tøff liten jente du får, tenk så mye herlig lærdom hun skal ta av sine brødre! så spørs det hvor mye mor, far, besteforeldre og andre slektninger prøver å få henne til å bli en dukke da... Dette er gjerne et kjent fenomen, at antall prinsessekjoler, tiaraer, lyserosa altmuligrart og smykker overstiger fornuftsantallet før nurket er kommet til verden... hehe

Som du kanskje skjønner fikk jeg en gutt først, så en jente, så nooooe erfaring kan jeg tilskrive meg.. Men ALT ER BARE STAS!!! GLED DEG!!!

Ja, hun blir vel skikkelig bortskjemt hehe

Føler meg litt rar å se på kjoler og rosa dillum dang.

Back
Topp