Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fikk fantastisk UL i dag, dama til og med telte fingrene på hver hånd på babyen. Sjekket alle organer og sa at det var defenetivt en jente :)
Har tre gutter fra før slik at jeg må si at det vil bli stas å få jente.
Så koselig å få ei lita prinsesse, med masse beskyttende storebrødre! Ikke så rart at du har litt panikk da for å få ei jente, bare vent til viljen kommer... hoho.. .jenter kan være fryktelig sta i forhold til gutter (dette varierer jo selvfølgelig, men hun blir vel skjemt bort og passet på av storebrødrene tenker jeg.... hihi)
Du skal se det blir en tøff liten jente du får, tenk så mye herlig lærdom hun skal ta av sine brødre! så spørs det hvor mye mor, far, besteforeldre og andre slektninger prøver å få henne til å bli en dukke da... Dette er gjerne et kjent fenomen, at antall prinsessekjoler, tiaraer, lyserosa altmuligrart og smykker overstiger fornuftsantallet før nurket er kommet til verden... hehe
Som du kanskje skjønner fikk jeg en gutt først, så en jente, så nooooe erfaring kan jeg tilskrive meg.. Men ALT ER BARE STAS!!! GLED DEG!!!