Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Var helt sikker på at det skulle bli jente.. så må omstille hjernen litt! haha. Men er så utrolig glad for at han ser frisk og fin utGratulerer, velkommen i gutteklubben!
Jeg og var helt sikker på jente, men neida førstegangs og guttemamma herTusen takk! Var helt sikker på at det skulle bli jente.. så må omstille hjernen litt! haha. Men er så utrolig glad for at han ser frisk og fin ut
Jeg har virkelig latt det synke inn i dag, og jeg merker jeg gleder meg utrolig mye nå til å bli guttemamma! Jeg har alltid hengt mest med gutta selv, så jeg trur det skal gå bra!Jeg og var helt sikker på jente, men neida førstegangs og guttemamma her
Akkurat samme er jeg! Tror egentlig jeg passer "bedre" som guttemamma og det mener familien også, så nå gleder jeg meg enda merJeg har virkelig latt det synke inn i dag, og jeg merker jeg gleder meg utrolig mye nå til å bli guttemamma! Jeg har alltid hengt mest med gutta selv, så jeg trur det skal gå bra!
Har gått rundt å snakka med den lille gutten min i hele dag, så merker faktisk at det er enklere å forholde meg til magen nå