Fikk vite kjønn i dag! :)

Nelly84

Glad i forumet
Vi får, mest sannsynlig - men med forbehold - en GUTT :)

Hadde ingen andre preferanser enn et friskt barn, men artig å få vite det likevel :)

Og ny termin er 01.02.. snart er jeg vel over på januar ;)

Ellers så var hodet, hjertet, indre organer og alt i SKJØNNESTE ORDEN :) Han suttet på tommelen sin og lå veeeldig stille den første delen av UL, jeg ble panisk og omtrent ropte "hvorfor rører den seg ikke?? Den rører seg ikke!" (traumatisert av å miste 3 ganger tydeligvis). Da "dulta" legen borti den, og da snudde den ryggen til en liten stund før den gikk bananas med armer og ben :)

Kjønnet så jeg ganske tydelig selv, så det skal litt til for at det skal være ei jente. Men, når jeg ble født så hadde m&p fått beskjed om at jeg var en gutt, for det var sååå tydelig på UL mente de.. (riktignok i 1983 dette da men). Pappa rakk ikke fødselen, og trodde helt til han gikk inn til mamma og meg at jeg skulle være en gutt. Haha :) Så vi maler nok ikke barnerommet blått med det første ;)

Gratulerer :D Så gøy!! :)

Jeg var på UL forrige uke, var da 12+2 i følge mine beregninger. De sa da at de tror mest sannsynlig at vi venter ei jente :) I følge UL var jeg 12+5. Så blir veldig spennenede å se på oul. Endrer ikke termindato før endelig på oul.

Gratulerer :) morro med ul når man kan sjekke organer og få vite kjønn!

Så koselig! Det er vel den første antatte gutten her tror jeg :)

Så herlig ;)
Satser på at det stemmer at det er en liten guttebebis ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så gøy! :D gratulerer!
Fikk vite i går vi også at det kunne bli gutt - med forbehold ;)

Utrolig stas!! :) Herlig at alt var i skjønneste orden. ❤❤❤

Herregud så spennende! Også jeg som ikke har oul før 20.09! MÅ prøve å ordne privat ul før den tid kjenner jeg.. Men det er så fryktelig lang ventetid :(

Så kjekt for dere som allerede har fått vite/antatt hva bebisen er... Gratulerer så masse!! :)
Føler alle vil vite hva som er i magen... Er det kanskje flere her enn meg som IKKE vil vite hva bebisen er før den kommer????

Gratulerer! Skal på ny ul når jeg er 13+0, blir spennende å se om de kan se kjønn da!

Så spennende.

Gleder meg også til å vite, selv om alle tror det er gutt. Kommer til å få oss en stor overraskelse om det er ei frøken.

Termin 1.februar 2014

Lite spørsmål... Er alle ul før oul vaginale? Vurdere å bestille time på privat ul, lenge til 13 september.. Mannen mener tiden går fort, men det føler jo som en evighet :-( er jo så gøy å se at dere har vært :-)

Er jo helt merkelig at man kan se ungen så tydelig og at de er så pene (altså at man ser at det er et barn og ikke bare en klump :p ) allerede nå. Hørtes ut som en fin opplevelse! Grattis med guttebassen ;)

app! Venter nr 3 :) 15.02

Lite spørsmål... Er alle ul før oul vaginale? Vurdere å bestille time på privat ul, lenge til 13 september.. Mannen mener tiden går fort, men det føler jo som en evighet :-( er jo så gøy å se at dere har vært :-)

Jeg hadde ul i uke 9 og 12, begge var utvendig. Så tror det varierer veldig fra jordmor til jordmord og hvordan babyen ligger :-)

Termin 31 januar 2014 <3

Så kjekt for dere som allerede har fått vite/antatt hva bebisen er... Gratulerer så masse!! :)
Føler alle vil vite hva som er i magen... Er det kanskje flere her enn meg som IKKE vil vite hva bebisen er før den kommer????
Siden dette er første så synes jeg det er kjekt å vite. Er så mye nytt og spennende så klarer ikke vente. Men tenker at neste barn blir overraskelse:))

Termin 9. februar med første frøet:)

Back
Topp