Nelly84
Glad i forumet
Vi får, mest sannsynlig - men med forbehold - en GUTT 
Hadde ingen andre preferanser enn et friskt barn, men artig å få vite det likevel
Og ny termin er 01.02.. snart er jeg vel over på januar
Ellers så var hodet, hjertet, indre organer og alt i SKJØNNESTE ORDEN
Han suttet på tommelen sin og lå veeeldig stille den første delen av UL, jeg ble panisk og omtrent ropte "hvorfor rører den seg ikke?? Den rører seg ikke!" (traumatisert av å miste 3 ganger tydeligvis). Da "dulta" legen borti den, og da snudde den ryggen til en liten stund før den gikk bananas med armer og ben 
Kjønnet så jeg ganske tydelig selv, så det skal litt til for at det skal være ei jente. Men, når jeg ble født så hadde m&p fått beskjed om at jeg var en gutt, for det var sååå tydelig på UL mente de.. (riktignok i 1983 dette da men). Pappa rakk ikke fødselen, og trodde helt til han gikk inn til mamma og meg at jeg skulle være en gutt. Haha
Så vi maler nok ikke barnerommet blått med det første 
Hadde ingen andre preferanser enn et friskt barn, men artig å få vite det likevel
Og ny termin er 01.02.. snart er jeg vel over på januar
Ellers så var hodet, hjertet, indre organer og alt i SKJØNNESTE ORDEN
Kjønnet så jeg ganske tydelig selv, så det skal litt til for at det skal være ei jente. Men, når jeg ble født så hadde m&p fått beskjed om at jeg var en gutt, for det var sååå tydelig på UL mente de.. (riktignok i 1983 dette da men). Pappa rakk ikke fødselen, og trodde helt til han gikk inn til mamma og meg at jeg skulle være en gutt. Haha