Fikk vite at hun ventet jente - ut kom Tobias!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Venninna mi fikk vite tre dager før fødsel at den lille var en gutt istede for jente :)
Hos meg sa de på oul at jeg venter jente, men jeg har typisk guttemage å alt kjennes likt som da jeg gikk med guttungen, så er spent når vi får hilse på :)

Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3

Dette her synes jeg er litt skummelt :) men de må no vell se mer på 3D ultralyd :P

Jeg har tenkt det samme. En kompis av meg fikk beskjed om at de ventet en gutt på ul (jeg trodde det var sikrere). De var ikke på 3D ul da. Alt var blått, fra barnerommet til sengetøy og hentesett. Tro de fikk seg en overraskelse da det kom en jente ;)

Fikk vite jente på OUl, og uke 23 var det plutselig gutt med min første sønn:-) Denne gangen har de sjekket mange ganger og ingen tvil om gutt:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg har fått bekreftet jente 3 ganger på ul. Den ene er spesialist i fosterdiagnostikk så veldig sikker. Har bildebevis på jente også:) så tror det kommer ut en frøken, hvis ikke blir det en rosa gutt:p

Veldig spent på om jeg virkelig venter jente, håper på å få se bildebevis når jeg skal på kontroll på sykehuset den 21/5

Synes ikke det er sjokkerende at leger tar feil noen ganger.
Jenter og gutter er ofte like, og man kan jo ikke vite helt sikkert før babyen er ute.
Heldigvis hører det med til tilfeldighetene at det kommer ut "feil" kjønn :)

Jg fikk vite at vi får en jente sist gang,mn vi fikk en gutt :) Så denne gangen har jg valgt å ikke vite kjønn :)

Fikk vite at vi ventet jente sist, mn bare med90% sikkerhet, nok til at jeg ikke vasket et eneste rosa plagg før jenta var trygt ute ;) hadde guttefølelse hele svangerskapet ;P

Vi har fått vite at det kommer en lillebror.. Og bildet vi fikk av lille snoppen var veeldig tydelig!:) med midtstreken på pungen og det hele..;) har hele tiden hatt guttefølelse og har det fortsatt, men kommer likevel til å spørre om å få se kjønn på 3D, da min magefølelse som regel pleier å ta feil..:p

Back
Topp