Fikk visst legetime i morgen jeg..

Havets fru

Forelsket i forumet
MAI 2013
Ringte legekontoret idag for å bestille time til første svangerskapskontroll. Hun spurte meg hvordan formen var, så jeg fortalte jo henne at den ikke var helt bra. Har nesten besvimt et par ganger, svimler mye og er veldig kvalm.. Hun ville visst ha meg rett inn på kontroll:S Skal inn imorgen, da er jeg 6+5. Synes det er veldig tidlig, men kanskje like greit å få tatt blodprøver å sjekka om alt er som det skal være?
Kan hende hun såg det at jeg mista i høst også.. Ikke vet jeg. Blir spennende å se om legen tar meg like seriøst eller ikke..

Bare fint at de tar deg inn med en gang da, selv om det er ganske vanlig å være både svimmel og kvalm. Tyder på at de tar deg seriøst synes jeg :-)

Synes det var litt rart.. Mest spent på hva legen min sier i morgen.. Får ta det som det kommer! 

Neida, det er bare fint at de gjør... De tok av meg i uke 8 i stedet for å vente til uke 12, nettopp pga mine svimlerier og hjertebank. De sa at de sjekker bl.a at blodprosenten øker slik den skal, også sjekker de stoffskifte ++ Det er slike ting som kan påvirke. Mest sannsynlig er alt normalt og at det er blodtrykksfall du opplever, men det er veldig fint at de sjekker deg så raskt. Da slipper du å bekymre deg, også ser de om det er grunnlag for å sykemelde deg. Dette går fint skal du se :)

Back
Topp