Fikk viljen min igjen :p

madison25

Glad i forumet
Var idag innom babyshop for å kikke litt. Har i lange tider mast om at jeg vil ha Leander sengen til den nye babyen, men siden den koster 7999kr har sambo satt foten ned og sagt at det er HELT uaktuelt. Måtte selvfølgelig kikke på sengen når vi var innom idag likevel, siden det var siste dagen med 20% avslag på 3 valgfrie varer for VIB-medlemmer :) Tenkte jeg kanskje kunne klare å overtale han med rabatten :p

Fikk en ansatt til å sjekke lagerstatus på sengen i hvit, og de hadde én igjen. Hun gikk ned å sjekket, og det viste seg at sengen hadde et bittelite hakk i den ene siden. Hun tilbød oss derfor å få kjøpe sengen for 6000,- istedte, altså 2000kr i avslag :D Etter myyye godsnakking med sambo gikk han med på å kjøpe den pga rabatten vi skulle får. Den lille skaden er nederst på den ene siden, sånn at hvis man setter sengen inn mot en vegg med skaden inn mot veggen så synes det ikke :D

Selvfølgelig er det fortsatt veldig dyrt for en seng, men den vokser med barnet slik at man kan ha den leeeenge :)

Måtte bare dele det med dere for er såååå fornøyd med innkjøpet idag! leander.jpg leander2.jpg

Så fin den så ut! Sambo ble vel fornøyd han også? ;)

Så fin den så ut! Sambo ble vel fornøyd han også? ;)
Ja har siklet på den i evigheter ;) Sambo synes også den er fin, men han vil liksom ikke juble for høyt siden han har vært sååå negativ hele tiden :p hehe.. Men tror nok han også er ganske fornøyd ja :)

Back
Topp