Fikk verdens søteste gave i dag

Linntendo!

Forelsket i forumet
Snuppa hadde laget 2 gaver i barnehagen til meg..
Ett maleri hun har malt, med ett bilde av henne på, også hadde hun laget ett lys til meg[:)]
Måtte le litt når jeg så lyset, for det så ut som en hundebæsj![:D]

hihi, skjønner at du måtte le litt ja [:D] men det er bare så skjønt og koselig med gaver som barna har laget i barnehagen [:D] kjempeflott bilde hun hadde malt [:)]

selv fikk jeg en kalender med tegninger eller malerier hun har laget i barnehagen, og noen av månedene var det bilder av henne på og.. kjente jeg ble rørt av den gaven ja

haha.... så bildet før jeg leste og tenkte "herregud som folk er rare... gir bort en gave med en bæsj på som minne[8D][8D]

Er så herlig å få slike gaver bra bgh som barna selv har laget...![:D] Fikk et glass til å ha lys i og en vott til kjøkkenet (sånn til å ha på når man bærer varme ting)... den og har bare litt brun på midten og tænkte mitt når jeg så den... så litt ut som hun hadde tatt den med på do og gitt den en tørk
Jeg skal henge den opp på kjøkkenet og bruke den hver eneste gang jeg skal ta ut noe fra ovnen![:D]

heheh skjønner at du lo når du fikk lyset[:D] lo selv når jeg så det på bilde[:D] jaja men alltid koselig å få gaver av ungen sinn,mann vet aldri hva de finner på[8D] gleder meg når gutt ungen min begynner i barnehagen og han kommer hjem å forteller meg hva han har gjort i viser hva han har lagt[:D]

Back
Topp