Fikk ul time i posten idag

Sisken

Gift med forumet
Men var jo så leeeeeeeenge til, skal ikke inn før 23 august, men får smøre meg med tålmodighet[:)] Noen andre som har fått inkallelse til den ordinære ul?

Æsj, lenge å vente! men den som venter på noe godt venter.... ombestemte meg: Man venter alltid for lenge[8D].

Jeg har ikke fått enda. Men skal vel få snart. Tror jeg skulle få litt tidlig. men gudene vet hva det betyr=P

Har ikke fått, tror legen sendte avgårde noe papirgreier til Ullevål i går.. Regner med å ikke få før i begynnelsen av september, jeg.

Heldigvis går sommer'n fort, så 23 august kommer nok som et olja lyn[:D]

Ja heldigvis går nok tiden fort for 15 juli reiser vi til Tyrkia i 2 uker[:D] jippi skal bli deilig. Men kunne tenkt meg ul vær uke jeg for er sååååååååå koselig å se de små inni der

ORIGINAL: Sisken

Ja heldigvis går nok tiden fort for 15 juli reiser vi til Tyrkia i 2 uker[:D] jippi skal bli deilig. Men kunne tenkt meg ul vær uke jeg for er sååååååååå koselig å se de små inni der

Jaaa, det hadde vært no'[:)]

Skulle vært sånn at alle gravide fikk med seg et lite ul apparat med hjem. På str med angelsounden eller noe=P.
Og som kunne fungere både innvendig og utvendig=P

Hei

Jeg har fått, skal inn 5. August. Fikk den bare en ukes tid etter første legebesøket ved 8 uker, blir kjempe spennende [:D]

Back
Topp