Fikk tlf....

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Fra føde/pol klinikken i stad.... Skal visst inn å sjekke leie på lillemann... Litt overrasket kan man si. :-P legen min bablet om at han skulle prate med de på føden om at gutten ikke hadde festet seg, men ikke at jeg kom til å få undersøkelse :-P men jeg er jo bare kjempe happy for d jeg :-)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Så fint, er litt forskjellig praksis skjønner jeg, ingen av mine har festet seg, men her tar de ikke noe ul av den grunn, hadde en vikarlege som sendt meg til ul for å sjekke det da førstemann ikke hadde festet seg, men han var ikke så erfaren så han tok ikke kontakt med ulklinikken han bare sendte meg dit :P da jeg kom fram fikk jeg beskjed om at det var ikke noe de undersøkte.

Tydeligvis d da ja, men trodde ikke de sjekka sånt her heller jeg da.. Bare han ikke misstenker at gutten ligger i seteleie da, uten å ha sakt noe til meg. Han hmmma seg fælt når han kjente på magen :-/ og Håper jeg får dem til å sjekke om jeg er moden også, og om de kanskje kan hjelpe d litt på veg. Siden jeg er så redd for å gå over..

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Hodet har ikke festet seg her heller, men ligger godt nede i bekkenet. Er visstnok veldig normalt at hodet ikke fester seg før rett før fødsel får flergangsfødende. Håper ikke det viser seg at det er seteleie....Da blir det jo en helt annen sak.

Har dere fått beskjedom hvordan dere skal forholde dere til vannavgang når hodet ikke er festet?

Her hadde ikke lillegutt festa seg før nå når vannet gikk. Var hos jm uke 40 og da var det fortsatt litt bevegelig:) nr to festa seg heller aldri før fødselen:)

Venter nr 3 4. August:)

Back
Topp