Fikk tlf i sted.

Mialille

Forumet er livet
Fra pappa.
Han vet at vi har lyst å dra på Kristia Valen-show her i Mars. Og vi har allerede sport mamma og pappa om dem kan være barnevakt, nåkka dem har sagt ja til.

Dem har lova oss ny babysitter, og dem har vært å sedd på forskjellige.

Så ringe han, og lure på om vi vil ha babysitter (har ingen nu, og klare oss fint uten altså, den "gamle" sa takk og farvell i september) eller billetta til showet.

Ka ville dåkker takka ja til?

Æ vet ikke ka æ vil.. E fint med babysitter, men vil også på det showet. Og vi har veldig dårlig råd for tida.

Babycall som dåkker sir. :P

Kan jo skrive da at vi har ikke hadd aleina-tid siden september..

Vi har bestemt oss for at om ho får penga i bursdags-gave så skal det går til ny bilstol. For det har vi ikke kjøpt enda.

Ville valgt show æ, hadde nok vært godt med litt kjæreste-tid! Vess du føl du klar dæ uten babysitter litt til ;-)

Biletter til showet. [:D] Det er godt å få litt forandring i hverdagen, selv om det er fantastisk å være hjemme også. Go for it - bare dere to. 

Skrev babysitter, men det er nok mest pga jeg ikke liker Valen;) au vist dere skal ha flere små er babysitter fint å ha;)
Men Valen show er fin kvalitidstid som er nok like mye verd eller mer enn Valenshowet;)

ville valgt showet så vi hadde fått alene tid [;)]

Jo, skal jo ha flere med tida, men kan jo enda spare (??) til det. For det e jo lenge til. :)

Tru ka sambo vil..
Og vi skal nok fære uansett, om vi velge babysitteren også.
Men da spare vi på det. :)

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Biletter til showet. [:D] Det er godt å få litt forandring i hverdagen, selv om det er fantastisk å være hjemme også. Go for it - bare dere to. 

Valen of course[:D]
det er nok meget mye dyrere enn babysittere, + at babysittere kan dere kjøpe any time... valen er NÅ [:D]

Billetter til valen [:D][:D][:D]

Det er såååå digg det showet :) Kommer ikke til å angre, I promise [;)]

Deilig å komme dere litt ut og kose dere, jeg tror dere trenger det [;)] (hvem gjør vel ikke? [8D])

ORIGINAL: chicka mom

Valen of course[:D]
det er nok meget mye dyrere enn babysittere, + at babysittere kan dere kjøpe any time... valen er NÅ [:D]

Ja, det va det æ også tenkte. :)

ORIGINAL: t0mmelise

Billetter til valen [:D][:D][:D]

Det er såååå digg det showet :) Kommer ikke til å angre, I promise [;)]

Deilig å komme dere litt ut og kose dere, jeg tror dere trenger det [;)] (hvem gjør vel ikke? [8D])

Vi har det showet her hjemme på dvd, sambo har sedd det, og han flirte seg skakk. Æ våkna på andre sida av huset, bare av latteren hannes. :P Æ valgte å legge meg, og det syns æ va bra, med tanke på at æ skal se showet live heller. :)

Show, uten tvil [:)] Må tenke på seg selv av og til også. Har ikke brukt babycallen mer enn et par kvelder jeg, føler ikke at vi trenger den.

Ville gått for billettene, og så sett på finn.no etter en rimelig og grei babycall[:)] det er mange greie der til en ok penge! Ellers har de også salg på dem på babycare[:)]

http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=842520&b_kid=495950 (349,-)
http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=842521&b_kid=495950 (449,-)

show!!!

vi skall på kristian valen show i bergen i februar!!!! gleder meg!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

Jeg ville reist på Valen. Babycall kan man kjøpe seinere når man kommer over noe billig, og legger av penger til det.
Kan få en babycall til 800 på Babyproffsen i Sverige, og det er jo ganske rimelig! :) Haster ikke nå så lenge dere har klart dere uten så lenge :)

Back
Topp