Fikk tlf i fra barnehagen i dag OPPDATERT

Buffi

Forumet er livet
Heidi hadde ramlet ned fra en liten scene som dem har på kjøkkene i barnehagen. Ikke høyt.
Men hun hadde ramlet slik at hun fikk en langt kutt i leppen nede og fikk skubbet i tannkjøttet oppe. På den ene fortannen er tannkjøttet på en måte vekke.. Så hun har blødd mye i munnen.

Da jeg kom dit satt hun nede på kontoret til hun som er sjef for barnehagen. Der fikk hun is for å få ned hevelsen og som trøst[:)]  Jeg kikka i munnen og ble bekymret for tennene hennes og ikke minst at hun blødde så masse. Så lederen for barnehagen gikk for å finne tlf nr til telefonvakten og ringte for meg. Slik at jeg kunne roe ned Heidi. Så passa hun Heidi mens jeg pratet med dem. Men så lenge tennene ikke var løse,skjeive eller hadde knukket kunne vi vente til i morgen. Så i morgen tidlig skal Heidi til tannlegen.

Men hun har vondt for å spise siden dette er fortennene hennes. Så i morgen blir det drikkejogurt til frokost før vi stikker til tannlegen. eller må levere Vilde først i barnehagen for så være med Heidi til tannlegen før hun skal til barnehagen igjen

Ble langt dette her men ville bare forteller dere dette

Huff da, ikke morro når disse små skader seg, men vi må vell bare bli vant med det de blir jo bare mer og mer viltre[&:]

Bra hun fikk kose seg med is hos bestyreren! Masse lykke til hos tannlegen i morgen![:)]

ORIGINAL: SillyDilly

Huff da, ikke morro når disse små skader seg, men vi må vell bare bli vant med det de blir jo bare mer og mer viltre[&:]

Bra hun fikk kose seg med is hos bestyreren! Masse lykke til hos tannlegen i morgen![:)]

God bedring til Heidi! [:)]

ORIGINAL: suki

Uff da. Sikkert ikke noe godt å slå tenner og munn så fælt. Håper alt går bra hos tannlegen i morgen.

Signerer! Får helt vondt i meg når jeg ser barn (og voksne) som slår seg i munnen.[:o] Håper det går fint hod tannlegen.

Uff da. Sikkert ikke noe godt å slå tenner og munn så fælt. Håper alt går bra hos tannlegen i morgen.

god bedring[:)] og lykke til[:)]

Åssen gikk det i dag?

lurer jeg og...

Glemte det helt ut jeg

Men alt gikk bra[:)] Hun var kjempeflink hos tannlegen, men fortennene var litt løse men dem ville feste seg igjen så ingen fare for dem. Tannkjøttet hennes ville aldri gå helt ned. For når dette skjedde så gikk tannkjøttet over den ene tannen veldig høyt om. Men tannlegen sa at det ikke var noe farlig

Hun fikk en skikkelig snusleppe oppe og nede. Hun har vært øm i munnen sin og ikke spist så mye men det virker som det har blitt bedre for jenta har fått matlysten tilbake[:)]

Skal på ny kontroll om 2 uker og da skal dem også ta røngten for å kontrollere at alt går bra

Back
Topp