Fikk tlf fra sykehuset...

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Men rakk ikke ta den. Så jeg ringte opp igjen, men da var det ingen som kunne svare meg på hva det gjaldt ..!?!?!?

Kanskje. Meb sybes jo det er rart og... :-/

Er det viktig så ringer de nok opp igjen. Men skjønner at du begynner å lure :/

Hvis ingen vet hva det gjaldt, tipper jeg at det ikke er noe veldig viktig.
Hadde det vært det, burde de jo kunne lese det når du oppga personalia ;)

Hvis ingen vet hva det gjaldt, tipper jeg at det ikke er noe veldig viktig.
Hadde det vært det, burde de jo kunne lese det når du oppga personalia ;)
Ja, det er det jeg mener og... men igjen, hcorfor ringe om det ikke var noe..?

Ja, det er det jeg mener og... men igjen, hcorfor ringe om det ikke var noe..?
Uten å vite hva du eventuelt har vært i kontakt med sykehuset for tidligere eller noe, kan det jo være at en time du har ventet på eller er satt opp på kunne blitt tatt tidligere?
Sånn at det kanskje dukket opp en åpning i noe du står på venteliste for, type "time på dagen" nærmest i dag, og nå de da ikke fikk tak i deg fortsatte nedover lista?

Sier ikke at det er sånn altså, men vet at man hos noen avdelinger på sykehuset kan si at man kan møte på kort varsel, noe som er genialt for å få ned ventetidene ;)

Sykehuset ringte meg også en gang og lurte på om jeg rakk timen kl. 8.30. Jeg hadde time den dagen, men først kl. 10.45. Så jeg fikk jo helt sjokk at jeg hadde tulla med tidspunkt, men det var de som hadde tulla.
Husk at de er midt oppi en flytteprosess! Og hvis det er noe viktig, så ringer de sikkert igjen!

Fikk du tak i de? :)
Nei.. Eller Fikk jo svar fra Sykehuset, men ingen kunne svare å hva det gjaldt.. De trodde det kanskje kune ha noe med noe blodprøver å gjøre (WTF!?!?), men de visste ikke sikkert da..

Nei.. Eller Fikk jo svar fra Sykehuset, men ingen kunne svare å hva det gjaldt.. De trodde det kanskje kune ha noe med noe blodprøver å gjøre (WTF!?!?), men de visste ikke sikkert da..
Æsj, kjedelig. Jaja - ikke mye å få gjort :\

Back
Topp