Men rakk ikke ta den. Så jeg ringte opp igjen, men da var det ingen som kunne svare meg på hva det gjaldt ..!?!?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de bør ringe opp igjen dersom det er viktig.Er det viktig så ringer de nok opp igjen. Men skjønner at du begynner å lure :/
Ja, det er det jeg mener og... men igjen, hcorfor ringe om det ikke var noe..?Hvis ingen vet hva det gjaldt, tipper jeg at det ikke er noe veldig viktig.
Hadde det vært det, burde de jo kunne lese det når du oppga personalia![]()
Uten å vite hva du eventuelt har vært i kontakt med sykehuset for tidligere eller noe, kan det jo være at en time du har ventet på eller er satt opp på kunne blitt tatt tidligere?Ja, det er det jeg mener og... men igjen, hcorfor ringe om det ikke var noe..?
Nei :-( Må prøve å ringe de igjen i morra...Ringte de tilbake?
Hold oss oppdatert!Nei :-( Må prøve å ringe de igjen i morra...
Will do!!Hold oss oppdatert!
Fikk du tak i de?Will do!!![]()
Nei.. Eller Fikk jo svar fra Sykehuset, men ingen kunne svare å hva det gjaldt.. De trodde det kanskje kune ha noe med noe blodprøver å gjøre (WTF!?!?), men de visste ikke sikkert da..Fikk du tak i de?![]()
Æsj, kjedelig. Jaja - ikke mye å få gjort :\Nei.. Eller Fikk jo svar fra Sykehuset, men ingen kunne svare å hva det gjaldt.. De trodde det kanskje kune ha noe med noe blodprøver å gjøre (WTF!?!?), men de visste ikke sikkert da..