fikk tlf fra legen

bjørk21

Forelsket i forumet
fikk tlf fra legen min nettopp :( han sa at leverprøvene mine var forhøyet :( er heilt fra meg nå, vett ikke kor jeg skal gjør av meg. skal til spesjalist i morgen for å hørre om de er farligt horhøyet eller ikke .... E pining å måtte vente helt til i morgen, gruer meg. å mannen kan ikke ver m en gang for de er underbemannet på jobb :(

Har jeg ikke hørt om før i forhold til sv.skap. De vil sikkert sjekke ekstra nøye siden du er gravid.

men legen som ringte meg virka bekjymra, så d gjør meg ikke akuratt mindre bekjymra XD

Huff, ikke gøy å måtte vente helt til i morgen for å få videre beskjed, det er sånt man helst vil vesta med en gang!!
Masse lykke til :)

Har jeg ikke hørt om før i forhold til sv.skap. De vil sikkert sjekke ekstra nøye siden du er gravid.

jeg har risiko svangerskap, å høye leververdier kan ver ganske alvorligt for meg å babyen. men la oss håpe alt er fint :P kjenner jalfall liv ennå så d må jo ver posetivt :)

Krysser fingrene for at det ikke er noe "alvorlig", om du skjønner.. Er jo ikke noe bra med for høye verdier, men håper at det ikke har noe å sei for svangerskapet.. Alltid posetivt og kjenne liv :)

uff da. Forhøyet leverprøver er ikke br i svngerskap, lurer på om det er det dem også sjekker når det gjelder svangerskaps forgitning.

Ikke meningen å skremme deg asså, men vill ha pakket en bg i tilfelle i morgen.
Dem er raske til å legge inn folk her iallefall med høye verdier.
Er kke bra for lille.

Klør du en del og har vondt under puppa?

uff da. Forhøyet leverprøver er ikke br i svngerskap, lurer på om det er det dem også sjekker når det gjelder svangerskaps forgitning.

Er kke bra for lille.

Enig her. Ikke for å skremme nei,men jeg ville nok pakket. Kan nok hende de vil legge deg inn hvis du har for høye verdier. Og no du blir lagt inn så er jo det egentlig bare positivt da,for da blir du passet godt på :)

Er kke bra for lille.

Takk for tipset ;) klør litt ja, også har jeg av og til sure oppstøtt som verker under ribbeina, å mye hode pine. vet du ka de gjør når folk har høye leververdier ?

Er du langt på vei? :) Kanskje du blir satt igang og snart er tobarnsmor ;)

Er kke bra for lille.

Er det et tegn på svsk forgiftning når man klør under puppa?? Jeg klør som en gal under puppene, men tenkte det bare er fordi jeg er mer svett der fordi de er større enn vanlig.. Er vant med små pupper som ikke henger noe særlig, men ting har visst endret seg..

Ikke meninga å kuppe tråden altså, bjørk21, ville også pakket en bag om jeg var deg.

Er det et tegn på svsk forgiftning når man klør under puppa?? Jeg klør som en gal under puppene, men tenkte det bare er fordi jeg er mer svett der fordi de er større enn vanlig.. Er vant med små pupper som ikke henger noe særlig, men ting har visst endret seg..

Ikke meninga å kuppe tråden altså, bjørk21, ville også pakket en bag om jeg var deg.

her er det bare å skrive det man lurer på ;) skal pakke en bagg tilfelle ;)

Aldri kjekt å få en sånn beskjed. Jeg kan ingenting om det. Men ønsker deg masse lykke til imorgen :)

Hadde det vært veldig alvorlig, hadde du måtte reise idag.

Kløe. Og vondt under puppene, (mest høyre tror jeg) er det som kan være tegn på sv.skapsforgiftning. Ikke kløe under puppene ;)

33 uker på lørdag , tror du kanskje de setter d i gang ?
Det gjør dem nok ikke med mindre det er fare truende for lille.
Men dra inn med åpent sinn å vær klar for innleggelse. Å juble heller om du får komme hjem, men må på ofte kontroller :)

Back
Topp