Fikk telefon fra Libero...

*Ønskebarnet*

Forumet er livet
Jeg sendte de en mail..hvor jeg klagde på bleiene deres.. Kjøpt to pakker hvor det luktet fryktelig Urin etter bare en liten stund... Var bare de to pakkene bleiene luktet av.. De hadde ikke noe svar på hvorfor.. men nå får jeg en liten pakke i posten fra de... spennende [:D][:D][:D][:D][:D]

vet du,jeg tenkte det i dag,for den nye pakken med 3-6kg virker så tynn,og det lukter veldig fort!!!

Det er de ja.. 3 - 6 kg men var bare disse to pakkene ikke den jeg har nå...underlig egentlig...
Forsøkte pampers sine men de ble fuktige/klamme mot huden ...[8|]

isj,syne det virker så skittent når det lukter tiss

Send mail å klag [8|][8|][8|] på libero.no de trenger tilbakemelding for å forbedre seg vet dere [:D][:D][:D]

sendt!

Så flott at de tar klagene alvorlig. Du får sikkert noe mer fint med den neste pakken, de bruker å sende med litt ekstra som plaster på såret.

I dag fikk jeg en super fin pysjamas fra de ... Den passer nok når han blir et år eller no men det gjør jo ingenting thi hi [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Spent og nervøs

Jeg synes pampers nr 2 bleiene lukter forferdelig tiss kort tid etter at jeg har skiftet også.....

Var det jeg synes og men bare 2 av pakkene jeg har kjøpt har vorre slik [:D][:D]

Klaga faktisk på pampers bleiene i dag. skulle ta på bleien og kikker tilfeldigvis inni den, og såg en liten brun flekk.. kjente på den og den var skarp.. tenker at den hadde vært vond hvis hun hadde fått den på seg(var i ryggen på bleia. Fikk mail tilbake om at jeg kunne runge de slik at vi kunne bli enige om kompensasjon.. Skal ringe på mandag ja!!

Hmmm, synes alle papirbleier lukter tiss, jeg. [8|] Vi pruker tøybleier, lukter ingenting! [:)]
Men bra du fikk en liten oppmuntring fra de, da. [:)]

ORIGINAL: cicci81

Klaga faktisk på pampers bleiene i dag. skulle ta på bleien og kikker tilfeldigvis inni den, og såg en liten brun flekk.. kjente på den og den var skarp.. tenker at den hadde vært vond hvis hun hadde fått den på seg(var i ryggen på bleia. Fikk mail tilbake om at jeg kunne runge de slik at vi kunne bli enige om kompensasjon.. Skal ringe på mandag ja!!

oj .. det var bra du så den ... kjedelig om hun skulle ha blitt plaget av den.. [8|][8|][8|] må få høre hva dere blir enige om :-))

Back
Topp