Fikk svar på 2. hcg prøve i dag

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Fredag lå den på 33 (16 DPO) og i dag onsdag på 125. Så det er stigning ihvertfall...

Da krysser vi for videre stigning! 

Kakken skrev:
Da krysser vi for videre stigning! 

Så flott å høre :)

Det er stigning ja... Men sa legen noe om stigningen? 

Jeg hadde en stigning fra 38 til 991 på 7 dager i hvertfall... 

Krysser fingrene for deg!!

Krysser fingre for deg videre!

Rugekasse skrev:
Det er stigning ja... Men sa legen noe om stigningen? 

Jeg hadde en stigning fra 38 til 991 på 7 dager i hvertfall... 

Krysser fingrene for deg!!

Snakket ikke med legen, bare med sykepleier på tlf. Hun sa ikke noe spesielt, bare spurte om jeg hadde hatt blødninger eller smerter. Det var jo ikke akkurat dobling hver 36 time slik det egentlig skal være. Får bare vente å se! :-)

Ja det er ikke så mye annet å gjøre desverre!! Når skal du ta ny? 

Jeg er ferdig med mine dager på pinebenken heldigvis... Håper dine er over snart også!! 

Det var ikke snakk om noen ny blodprøve, men jeg skal på UL den 8 mars! Gleder meg!!

krysser det som kan krysses ;) 
Heier på deg ;) ;)

Ønsker deg lykke til, krysser alt jeg har :)

Det er ikke dobling hver 36.time, men hver 48.time har jeg lært:) Du har en fin stigning! Jeg hadde veldig lik stigningstid som deg:)) Detta lover bra!:)

Jeg har en doblingstid på 62 timer, så det er helt på kanten av det de synes er greit, men det er jo ikke noe annet å gjøre med det enn å krysse fingrene. Det går sikkert bra! :-)

Chuma skrev:
Jeg har en doblingstid på 62 timer, så det er helt på kanten av det de synes er greit, men det er jo ikke noe annet å gjøre med det enn å krysse fingrene. Det går sikkert bra! :-)

Jeg hadde en doblingstid på 60 timer, og alt står helt bra til! Så detta har jeg trua på! :))

Sniker fra august...
Lykke til! Krysser fingrene for deg jeg også. Hyggelig å se at du er gravid forresten. Har sett deg på forumet for oss "godt voksne".

så flott! (er inne å sniker på deg innimellom, har så lyst at det skal gå bra for dere denne gangen! Krølltoppen ble 4 år i går. er jammen ikke lenge siden, føles det ut som, at vi fikk våre små på feb08!)

:)

Back
Topp