fikk strømregninga i dag

*lavendelfrøken*

Glad i forumet
og den var på nesten 20tusen, jeg kan bare ikke fatte det. Det kan jo ikke stemme.
Jeg har jo hørt at mange får sånne sjokkregninger om dagen.
Og jeg hørte at man kunne forvente høy strømregning, så jeg tenkte at jeg kanskje fikk en på 3000 eller noe siden jeg vanligvis har rundt 1500.
Men jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at vi skulle få en så høy regning, og jeg aner ikke hvordan vi skal få betalt den hvis det stemmer[:(]
Vi bor på 70kvm og det er jo begrensa hvor mye strøm man får brukt.
Jeg har heldigvis en snill mamma og hun sliter absolut ikke økonomisk så jeg håper at henne kan hjelpe oss litt, hvis ikke vet jeg ikke hva vi skal gjøre.
Måtte bare lufte sjokket litt her jeg.
Noen fler som har fått høy strømregning?

du/dere bør i allefall ringe å sjekke opp om det stemmer, synes det hørtes rart ut og det hender de gjør feil, den forrige regninga var dyrere her også, men da var det snakk om 1000-2000 kr dyrere

Må jo være noe som er galt ! ring å hør ! !!

Du minnet meg forresten på at vi har glemt å betale vårrest [&:] IIIiiik Fikk litt høyrer enn vi bruker, fikk 2400, å vi har ca 100 kvm å er ikke noe flink til å slå av lys eller noe [&:]

Det ville jeg sjekka opp. 20 lapper er jo helt vilt!

ORIGINAL: delphi

du/dere bør i allefall ringe å sjekke opp om det stemmer, synes det hørtes rart ut og det hender de gjør feil, den forrige regninga var dyrere her også, men da var det snakk om 1000-2000 kr dyrere

Ja jeg har tenkt å ringe dem å spørre. Mamma skal komme innom meg etter jobb så vi får gått igjennom regningene og lese av måleren osv. Hun er litt bere en meg på sånne ting. [X(]
Men jeg syns det høres helt sinnsykt ut, jeg vil vel nesten si at det er umulig å bruke så mye strøm på så kort tid. Håper virkelig det går ann å få det på avbetaling hvis det stemmer[&o]

det kan umulig stemme! Vi har 2 etg hus på 250 kvm og fikk strømregning på under 6000 kr...

Det ville jeg dobbeltsjekket. Høres vilt ut!
Usikker på hva vi har da gubben har autogiro. Så det er hans problem [;)]
Trenger han mer penger får jeg vel beskjed om å overføre [:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Shit.....Det hadde jeg nok dobbelt sjekket ja.....

jepp jeg å! Vi fikk på 7000 å vi har ganske stort hus med dobbel garasje, loftstue og to bad. Varmen står på overalt og tilogmed i garasjen. Så tror nok det må være noe galt med deres regning.

Ja jeg skjønner ingenting jeg! Skal ringe dit etterpå og jeg er veldig spent på hva de sier[&:]

ORIGINAL: cocoa

jepp jeg å! Vi fikk på 7000 å vi har ganske stort hus med dobbel garasje, loftstue og to bad. Varmen står på overalt og tilogmed i garasjen. Så tror nok det må være noe galt med deres regning.

ja mamma har også stort hus og de fikk bare litt over 3000. Det må jo være noe galt.[&:]

OMG!!!  da trur jeg at jeg hadde gått ut av mitt gode skinn.[X(]
de har sikkert putta på en 0 for mye på den der altså,. på 70 kvm så er det umulig å bruke sååå mye.. vi har et rekkehus på 110 kvm og vi fikk tilsammen med strøm og nettleie nesten 57oo..

ring og hør med de... helt sikkert feil.. [;)]

Oh shit... Det var jammen en heftig regning [X(][&:]

Det må jo være feil det der!!
Jeg hadde nok ringt og sjekket det opp før jeg betalt den gitt.. Hørte det på tv en dag her om folk som hadde opplevd at måleren "hang" seg opp og viste mye mer enn det de egentlig hadde brukt!! Det kan jo ha skjedd hos dere og kanskje!??

Vi har hus på 300kvm og fikk 2980kr i strømregning!

Grøss og gru...! Det MÅ jo bare være feil.. Kan ikke være mulig å bruke så mye strømm på 70kvm...!??[&:]

Her har den ikke kommet enda... [8|] Venter i spenning [&:]

Fytti katta!!!! Da mååå jo berre v ein feil, da e ikkje teknisk mulig å bruka så møkje strøm på ein sånn "liten" leilighet...
Me har 2 etasjes hus, med varme på 2 bad og varmekabla i gang oppe og nede. Står alltid på varmeovn i tillegg t at me fyre. Me fekk rett øve 5000kr.....november/desember va da for.

Dere har vel ikke tilfeldigvis akkurat hatt en måleravlesning og ikke lest av på LEEEENGE før det?

(Det skejdde med oss en gang, men ble ikke på nærheten av så stor regning da...)

hææææææ`??? det må jo være feil????? [&:][&:][&:][&:]

Vi bor på 75kvm og får strømregning på 1400kr

Back
Topp