Fikk sparken i går

SøtChilli

Flørter med forumet
Eller, "ble enige om å avslutte arbeidsforholdet" som sjefen sa. Tosk altså. Jobbet som eneste dame i et brannsikringsfirma, men pga en treukers sykmelding "var jeg ansvarlig for det høye sykefraværet i firmaet og var til ulempe". Var sykmeldt fordi jeg hadde overbelasta knærne, så på et vis skjønner jeg han, MEN, han hadde ikke ÈN klage på meg, bare skryt faktisk. Ikke sterk nok, du liksom. Var på prøvetid, derfor benyttet han seg av dette måneden før han måtte ha ansatt meg.

En annen side av historien er at jeg ble ansatt for å holde på samboeren min, som også jobber i firmaet. Han søkte seg jobb et annet sted, og da jeg ble ansatt håpet sjefen at sambo skulle bli. Nå som de to er uvenner, er det ikke så farlig med meg lenger.  Bye Bye Baby!!

Kjenner en djevel inni meg, skal jobbe så bra at han virkelig kan angre seg når jeg slutter. I motsetning til de andre slaskene som blir igjen..

Har dere "voksesmerter" i kroppen forresten? Jeg holder på å bli gal, ikke at det klør men det er sånn murring i hele meg jeg ikke blir kvitt. Klarer ikke å tøye å strekke meg godt nok, bare ekkelt.

Skal til gu i dag forresten, gruer meg.. Vært der noen ganger før, å er bestandig så kjekke, danske turnusleger som skal oppi å se. Hadde de bare vært litt styggere.. [:)]

For en slaskete fyr.. hørt sånn, ansette deg for å holde på typen? Hva slags lekebedrift er dette da[8|]

Jeg må jo le litt av resten av innlegget ditt[:D] ang disse kjekke gyngutta[:D][:D]
Fikk nettopp høre at han jeg skal til i morgen er ganske kjekk også, så jeg kan ikke si at jeg gleder meg til at han skal ta innvendig ul på meg[&:]

Får ta på meg noe lekkert undis og barbere godt, slik at jeg føler meg litt fresh hvertfall..hehe
Men, med den oppblåste magen skal det nok mye til for at jeg føler det[;)] ikke at det er så viktig heller..haha.

Er ulovlig å sparke folk PGA graviditet ja.. Men sjefen her visste ikke om det. Derimot, det jeg har av fravær er med legeerklæring, altså gyldig fravær. Og det har ikke sjefen noe med, så vidt jeg vet. Har ikke interesse av å fortsette der uansett, men må jo finne jobb for de neste månedene iallfall.. Vil jo ha svangerskapspenger:)

Dra drar jeg til min kjære gynekolog, en liten dæsj til med parfyme nå så.. Hei og hopp![:D]

fy fader får en sjef.... enkelte er jo bare helt på tryne....

han kan vel ikke bare gjør sånn sår du har legerklærling, kan du ikke snakke med han å si at du er gravid å at du skal få sykemeld fra legen å de pengene blir jo utbet av nav så han taper jo ikke noe på det å du får permisjons penger

Back
Topp