fikk spørsmål fra ei på jobben i dag.....

venter nr 2

Glad i forumet
Om det var fler enn en i magen min.. fordi den har blitt så stor nå den siste uka, har vært oppblåst hele tiden nesten, men nå er den stor.. vet ikke helt hva jeg skal syns om det, vil ha stor mage, men er det ikke tidlig å få mage alt nå? er førstemann også...
Hadde på meg stor tunika i dag og ennå struttet megen ut.. ser ut som jeg er 6 mnd på vei vøtt[;)]
Ser det er fler som har fått mage... men er det fordi man har litt fra før at det blir slik? den er jo ganske hard, er ikke bare flesk[;)]

tihi....

har virkelig ikke peiling, men virker som om det er ganske individuelt! [:)] jeg ser bare feit ut for tida, ikke no spes gravidmage... [8D]

Størrelsen på magen din nå har nok ikke noe å si iforholdtil hvor mange det er, siden babyen er ca. 3 cm lang nå..
Så du er nok bare veldig oppblåst[:)]
Du kommer til å kjenne når "magen" kommer oppover.[:-]
Jeg merket det mest om morningene i begynnelsen da fikk jeg en hard liten bul nederst på magen (men det var ikke før jeg var godt over 12 uker)

hehe[:D].. nei er nok fryktelig oppblåst, håper den roer seg ned litt snart[;)]

Hehe... Skjønner at det ikke er noe særlig å ha det slik så tidlig:) Kjenner til problemet:) Men heldigvis for deg at folk vet det da slik at du slipper å skjule magen:)

det er nok rett og slett veldig undividuelt, og man kan plutselig føle at magen går litt ned igjen også, men stort sett bare fortsetter den da....nå er det jo ingen "ekte" babymage, ettersom det er innmaten som er hoven som gjør dette, men det ser da virkelig ut som nyyyydelige gravidmager uansett, prøv å kose deg med magen, du er sikkert KNALL NYDELIG !!!!

ORIGINAL: FruStina

det er nok rett og slett veldig undividuelt, og man kan plutselig føle at magen går litt ned igjen også, men stort sett bare fortsetter den da....nå er det jo ingen "ekte" babymage, ettersom det er innmaten som er hoven som gjør dette, men det ser da virkelig ut som nyyyydelige gravidmager uansett, prøv å kose deg med magen, du er sikkert KNALL NYDELIG !!!!

så søtt skrevet[:D] rørte meg sikkelig, ( hormonbombe.. hehe)[:D]
Jo jeg får bare prøve å kose meg med den.. [:D]
Og håpe på at den ikke vokser så mye mer på en stund..,

er ikke alle som vet det ennå, de på jobben gjør, familie og noen gode venninner, så alle vet ikke, men de spekulerer vel tenker jeg med denne store magen og at jeg ikke deltar på noen fester lenger[;)]

om du tar en titt i dagboken min her inne i morgen, så skal du få se mage som ikke er mulig å skjule enda, og jeg har bare fortalt mamma og pappa m/familier, dere her inne, og 2 venninder. Men spør noen nå, så er det ingenting å lyve på seg [;)]
Og du.....den vokser nok snart se, for om litt over 2 uker kommer lille livmora vår over skambeinet....hihi

ORIGINAL: FruStina

om du tar en titt i dagboken min her inne i morgen, så skal du få se mage som ikke er mulig å skjule enda, og jeg har bare fortalt mamma og pappa m/familier, dere her inne, og 2 venninder. Men spør noen nå, så er det ingenting å lyve på seg [;)]
Og du.....den vokser nok snart se, for om litt over 2 uker kommer lille livmora vår over skambeinet....hihi

da skal jeg titte der i morgen[:D][:D][:D]

jeg bare venter på at noen skal spørre meg om jeg er på tjukka... klarer fader meg ikke skjule det lenger føler jeg.
Hadde på meg et telt av en tunika idag, men likevel kunne man jo se magen stå rett ut...ser jo ut som jeg er 6 mnd på vei...herlig[;)]

ORIGINAL: *Carine*

jeg bare venter på at noen skal spørre meg om jeg er på tjukka... klarer fader meg ikke skjule det lenger føler jeg.
Hadde på meg et telt av en tunika idag, men likevel kunne man jo se magen stå rett ut...ser jo ut som jeg er 6 mnd på vei...herlig[;)]

Det er bra vi er mange som har det slik, da er det jo ganske normalt det også[;)]
Vi får bare prøve å kose oss med magen og være STOLTE [:D][:D]

dette er mitt 3dje svangerskap, og føler at magen har kommet fortere og fortere for hver gang.
så jeg går rundt med en god mage allerede hahaha[:D]

Jeg føler det sånn på meg at alle ser at jeg er gravid[:-] Men jeg ser bare litt feitere ut enn vanlig liksom!
Gleder meg til jeg får skikkelig babymage, og alle vet om det[:D]

Back
Topp